Voor het eerst thuisgekomen na een vakantie van 2,5 week. Zo lang was ik nog nooit weggeweest Het had nog wel even mogen duren eerlijk gezegd, wat een pet-weer hier
Welcome back! Dus de smaak te pakken om nog langer op vakantie te gaan volgende keer? Of is dat moeilijk met je werk?
Mijn langste vakantie is een maand geweest. Langst van huis weg (maar was voor werk) drie maanden. Toch altijd apart gevoel om weer thuis te komen. Meestal vind ik het maar niks, omdat je weet dat de dagelijkse sleur weer voor de deur staat en het fijne vakantiegevoel echt gedaan is...
On topic:
Gisteren voor het eerst naar Elfia geweest en voor het eerst verkleed als een tv-personage (Negan van The Walking Dead). Geen idee of je dat dan al als cosplay moet/mag bestempelen. Ik heb niet echt gespeeld en ben niet badass genoeg om een geloofwaardige Negan neer te zetten. Zo riep een leuk fantasy verkleed meisje ineens heel leuk "Negan!!" toen we elkaar kruisten, waarop ik enthousiast zwaaide. The gayest Negan move ever waarschijnlijk.