Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Dubrovnik
Ja, echt zo'n leuk stadje Zit echt in m'n categorie van.. Sevilla, Rome, Barca, waar ik zeker nog wel een keer naartoe terug wil
ik heb vandaag voor het eerst een tattoo laten zetten.. Die kan dus van de bucketlist
Oké, niet vandaag maar gisteren. Maar te apart om niet even te melden.Getelefoneerd en gemaild met iemand van de politie in Londen, in verband met een vermist persoon die bij ons in de winkel is geweest en heeft afgerekend met zijn credit card.
Maar.. hoe kwam je er achter dat specifiek die persoon werd vermist? Of heb je gewoon een bovenaards geheugen waar live de lijst van vermiste personen inclu pasfoto naartoe worden geüpload?
Ik denk dat ze gebeld werd 'hee dude X is vermist en heeft bij jullie gewinkeld. Dat en dat creditcard nummer. Kun je me even de gegevens geven die je van hem hebt? Inclusief de camerabeelden.' ^^
We hebben de tijd en het precieze bedrag van de creditcard betaling door gekregen, en een pasfoto. In onze computer die betaling opgezocht en met de precieze tijd de beelden van de beveiligingscamera terug gekeken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
853 gasten en 8 vaste bezoekers