Ok Piotr is weg nu maar ik zit nog stééds bij dezelfde twee mannen idd.. Remek en Kuba.
Kuba wordt nu toch wel in het verdachtenhoekje gedrongen wat mij betreft, door de manier waarop de voice-over eea suggereerde tijdens de hunt, meen ik (iig wederom in afl 4, eerder ook al gebeurd).
Ik denk dan ook dat die twee sws verder gaan komen, en Kuba mogelijk finalist wordt.. Althans daar lijkt het vooralsnog op..
Er zijn wel kleine rare dingetjes hier en daar, maar niks superverdachts - alleen die twee lijken wel vrij continu betrokken bij falende opdrachten, linksom of rechtsom..
Ik hou het na afl 4 idd op Remek, vooral door hoe hij in beeld gebracht wordt (vrij heroïsch, konijn doden, als mijn vriendin maar niet denkt dat blabla.. etc..). Bovendien wordt nergens ingegaan op dat iemand het verdacht zou vinden dat hij die groene veer gaf ipv het geld accepteerde, het werd afgedaan als 'de groep vond dat prima, het was zo gestemd'.. Mols mijns inziens.
Ik zie niet veel indicaties naar anderen tot nu toe met wat reserves naar Kuba en wat vreemde acties hier en daar maar die worden dan weer zodanig belicht dat het waarschijnlijk gewoon niks is..