Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Morgen Years & Years!
en hoe vond je vader het ?
Leuk hoor, dat ie meeging Jammer hè, dat het zo hard moet zijn dat je oordopjes moet gebruiken. Waarom is dat?
Tja, je hebt altijd wel mensen die er doorheen gaan praten en schreeuwen enzo, en veel mensen die meezingen, en het geluid van de band moet daarover heen Maar dan nog vraag ik me ook af of het echt wel zó hard moet, volgens mij kan het best een stukje zachter. Ik ga helemaal niet heel vaak naar concerten, maar toch denk ik wel dat ik heel lichte gehoorschade heb opgelopen erdoor (als er veel achtergrondgeluiden zijn hoor ik slechter dan vroeger). Daarom heb ik begin dit jaar maar eens die oordoppen aangeschaft, waarbij het geluid niet vervormd wordt. Ik vond ze heel lang te duur (40 euro) maar aan de andere kant koop je wel gerust kleding voor die prijs, dus waarom dan geen gehoorbescherming. M'n oren moeten nog langer mee dan vandaag
Years & Years was ook erg leuk. Wel heel kort, ze hebben niet eens een uur vol gemaakt.
een vriend van mij gebruikt wc-papier in z'n oren
Die Trialk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
909 gasten en 0 vaste bezoekers