hallo iedereen !!
hier het verslag van Bon Jovi !
ik ben er dus om 14 naartoe gegaan zodat we behoorlijk vooraan in de rij stonden en om 15:30 gingen de poorten open. In het begin ging het wat traag omdat je maar per 5 doorgelaten werd, maar kheb de indruk dat dat goed vlotte na een tijdje. Tegen 16u waren we binnen. We hadden de mogelijkheid om behoorlijk dicht vooran te gaan staan maar omdat we de volgende uren toch nog wat wilden zitten en niet verpletterd worden, zijn we zo ongeveer in het midden gaan zitten (Charlotte: ik zat in de massa tussen de 2 ijzeren torens). Om 17:45 kwam Peter (ons Idool) optreden (goed zangwerk) en daarna was het aan Arid! Van de meeste kreeg ik zo de reactie: 'Arid was niet zo goed.' maar daar heb ik echt van genoten !! Ik was blij dat zij in het voorprogramma zaten want ik vind hun muziek echt goed en dus heb ik lekker kunnen meezingen
Arid was klaar om 20u en om 20:45 kon het spektakel echt beginnen. Bon Jovi kwam op en ze hebben 2u en 15 min lang een wervelende show gegeven. Eerst en vooral was het podium echt sterk en indrukwekkend. Zijn naam verscheen overal toen hij opkwam en er waren 6 schermen die af en toe apart beelden toonden, dan weer eens één groot beeld, maakte echt indruk. Ik schrok er wel van dat er zoveel volk stond ! Als je ertussen staat kan je dat zo niet inschatten, maar op de momenten dat de camera de rug van Bon Jovi filmde, zag je zo de massa mensen en dacht je zo van: wow, sta ik daaaar tussen??
Minpuntje: ik vond dat hij z'n sterkste nummers iets teveel in het begin gespeeld heeft. Ik ken zijn nieuwste cd 'Bounce' niet zo goed (2 nummers) en af en toe stond ik wel stil omdat er net iets teveel nieuw werk na elkaar kwam maar ja, voor de echte fans was dat natuurlijk iets anders. Livin on a prayer is één van m'n favo (zoniet dé) nummers van hem dus toen heb ik echt wel super zitten meebrullen
Geslaagde avond dus (ook al vroor ik dood toen die sterke wind kwam opzetten
)