Kensington
O wat was het goed. Dat gezeur over het geluid is echt onzin. Het hangt er vanaf waar je gaat. Ja een losse zanger(es) ala Beyonce en Ed Sheeran zijn totaal niet geschikt voor de Arena. Bands wel, Coldplay had ik ook geen problemen met het geluid.
Maar goed Kensington, echt te gek. Ik ben geen superfan, ik draai geen cd's of spotify lijsten grijs van ze. Maar ik vond ze vorig jaar op Zand live super goed, dus wilde ik een keer een eigen show van ze zien. Dit was de eerste mogelijkheid. Alle verwachtingen waargemaakt. Zeker het eind van de show, toen het donker was en het grootste deel van de bekende nummers voorbij kwam. De hele Arena stond op zijn kop.
Één klacht ... de security .... tsjonge jonge wat een drama. Maar het was geloof ik alleen bij de ingang voor het veld (waar ik stond). Een paar duizend man (waaronder ik) hebben het voorprogramma gemist, omdat het zo traag ging. Ik heb ruim een uur over 20 meter gedaan. Ik geloof dat ze op een gegevens moment wat minder streng waren (m'n kaartje is niet eens gescand, alleen even vlug ik mijn tas gekeken), zodat er zoveel mogelijk nog mensen op tijd binnen waren. Ik had ff snel een drankje gehaald, veld op en 5 minuten later begon het.