Kylie Minogue, Greatest Hits ShowGirlTour 27-03-2005 AHOY
Om 20.40 was het zover, het doek zakte en langzaam kwam er een groot gedaante uit de grond zetten! Ik dacht: kan Kylie nooit zijn, die haalt net, zonder schoenen, de 1.55m! Maar ze bleek een enorme verentooi en verenpak te dragen! Echt SUPERMOOI!!!!! Ik was helemaal beduusd! Toen zong ze 1 van haar grootste hits Better the devil you know, gevolgd door In your eyes. Ze deed nog 2 nummers en snel ging ze zich weer verkleden en zo ging het eigenlijk de hele show door! Af en toe hoorde je wel een keer thank you rotterdam of goodevening rotterdam, maar over het algemeen vrij weinig, jammer maarja daar was geen tijd voor!
Ze heeft zich in totaal wel ruim 5 keer omgekleed, en steeds deed ze alles in stijl! Ze had een hele lange jurk aan en dan zong ze ballads als Hand in your heart, chocolate, come into my world(ballad section) put yourself in my place enz. En dan droeg ze weer een stoeipoespakje bij nummers als Can't get you out of my head, Slow, Red blooded woman, spinning around enz.
De toegift was uiteindelijk, ruim 2 uur later haar grote hit: Love at first Sight! Het was echt een geweldig concert! Ik zal binnenkort meer foto's plaatsen, maar dat kan nu hier niet want dat wordt het te groot!