Gisteren: Lucie Silvas in Studio 24 in Hilversum!
Het was echt megaleuk!
Het bestond uit twee delen, eerst Lucie Silvas en daarna Patrizio Buanne..
Lucie Silvas begon met haar 1e hit What You're Made Of.. daarna deed ze Breathe in.. ze zong echt heeeel erg goed!
Vooral Nothing Else Matters was errug mooi met dat hele orkest erbij enzo..
Het was een tv-opname, dus als er een liedje niet goed opstond, moest ie nog eens over.
Toen Lucie klaar was, zeiden ze dat alles er goed opstond, wat wel jammer was... Daarna begon Patrizio.. hij zong als eerste Il Mondo, hij zingt een mix van engels en italiaans.. wat wel leuk klinkt, maar ik vond Lucie toch leuker.
Toen Patrizio klaar was kwam er een verassing: Twisting the Chain en No Defence (twee van mijn favoriete nummers) waren toch niet goed.. dus het moest over
Het dak ging deraf het was ge-wel-dig
Na het concert kwamen Patrizio en Lucie nog even in de voyer.. voor handtekeningen en foto's.. Eerst heb ik handtekening van Patrizio gescoord... daarna snel naar Lucie
Toen ik net vooraan stond, zei de manager dat ze weg moest, dus geen foto's meer
Gelukkig heb ik van haar ook een handtekening
Bij Patrizio was het toen even vrij rustig, dus ging ik daarheen.. Toen kwam er een groep engelsen aan, die Patrizio bijna opaten en al zijn aandacht stolen, waardoor ik er dus niet meer tussenkwam..
Ik ben natuurlijk heel erg verlegen
, maar toen ik eindelijk durfde te vragen om een foto kwamen die engelsen weer.. "We Love You! Can we go on a picture?"
ze staan nu 100.000 keer met hem op de fotoDaarna moest Patrizio weg, en gingen wij ook maar naar huis..
het was toen half 1.. Om kwart over 2 waren we weer thuis..
Lucie Silvas
In de voyer (roze vlek = juudith)
Patrizio Buanne
Het publiek (voor alle duidelijkheid: dit was tijdens Patrizio)
zaal wordt afgebroken
p.s: freek.. waar was je?