TIEL ROCK'S!!!! hahaha
Jeez man het was echt GE-WEL-DIG!! kan niet anders zeggen
We zijn rond 19.00 hier weggegaan en waren net op tijd om de laatste 2 nummers van Racoon te horen, ze speelde weer geweldig.
We zijn maar even over het terrein gaan lopen, geen groot terrein maar wel erg leuk en gezellig. Toen via een stukje Kraak en Smaak maar terug gelopen naar de grote tent om alvast klaar te gaan staan voor Sarah....
Vanaf het moment dat ze op kwam tot de toegift is het geweldig geweest...niet gewoon, ben echt helemaal uit m'n dak gegaan.
Ze heeft zeker twee derde van haar album gespeeld, waaronder: Scream, Stay, Come over here, not insane, mijn favoriet Dont Stop en nog veel meer.
Van K's Choise heeft ze Not an addict, Everything for free en Almost happy gespeeld, waarbij bij Not an addict het dak eraf ging!
Ze speelde echt super en de sfeer was geweldig!!!
Ik ben echt ontzettend blij dat we zijn gegaan
Hallo Kîm, hoe was het optreden van Sarah Bettens?
Ik heb verschillende CD's van K's Choice, maar ik ken het solowerk van Sarah niet, dus misschien moet ik daar eens naar gaan luisteren. Hoe is haar muziek in vergelijking met die van K's Choice?
Hoi Siebrand.
Nou het was dus geweldig, als je fan van K's choise bent is het solo werk van Sarah ook zeker een aanrader
Sarah alleen rockt meer, De nummer zijn nog net zo geweldig als voorheen, maar zijn nu meer van haar alleen doordat je Gert niet overal doorheen hoort
Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind het verschil te duiden, niet dat het precies het zelfde is, in tegendeel. Het is meer een gevoel denk ik.
Ik denk dat als je het album (Scream) koopt, je niet teleurgesteld zal zijn.
Op naar het volgende concert.....
PS. KD wie was in hemels naam die kerel in dat koeien pak???