https://edition.cnn.com/videos/world/2020/02/15/caroline-flack-love-island-dead-orig-ch.cnn
Ik zag zaterdagavond een bericht op twitter van haar danspartner in Strictly met Caroline en een gebroken hart. Toen dacht ik nee.... ze is toch niet overleden
. En toen las ik al die berichten met RIP...
.
Ik kende haar van TMI Friday en X Factor, Strictly waar ze dus ook dus aan heeft meegedaan. Ik had meegekregen dat ze last had van depressies en dat de pers en social media op haar is gesprongen als een stel aasgieren. Maar dat het zo heeft moeten aflopen kan ik niet bevatten en het maakt mij best boos eigenlijk. Tuurlijk je weet niks verder over hoe zij zich werkelijk heeft gevoeld en wat er achter gesloten deuren aan de hand is, maar als je dan leest wat er allemaal daarbuiten verder gebeurd is vraag ik mij a.f waarom 'men' het tot zover heeft geduwd en dan heb ik het over de buitenwereld die het nodig vond om dit allemaal tot het uiterste te pushen en haar door het slijk haalden.
Ik sluit dit relaas maar even af met wat zij zelf niet eens zo lang geleden heeft geplaatst.
In a world where you can be anything, be kind.
En laten we dat vooral doen, vriendelijk zijn naar elkaar en jezelf.