Ik vind haar het leukste/sterkste, omdat haar kracht zonder veel gedoe 'effortless' is. Ze gaf zelf ook aan heel goed te kunnen 'switchen' van mentaliteit en haar emoties te baas te kunnen, zonder een harteloos/koud persoon te zijn, want ze leefde bijvoorbeeld wel hard mee met Aagje. Tess weet me ook wel te bekoren als kandidate, maar zij vond het precies nodig om zich meer te bewijzen/te tonen tijdens de eetproef(, naar mijn mening misschien net iets te veel. Toch, respect dat ze gewoon voor een nummertje 4 ging!
) Min Hee zat min of meer in dezelfde positie als Tess, aangezien ook zij in een nieuw kamp zat, maar bleef ontzettend koelbloedig en sterk: 'Als zij (Tess) dat kan, dan kan ik dat ook.' En hupsakee, dat koeienoog ging naar binnen! Het ostentatief braken van Tess had volgens mij dan ook totaal geen effect op Min Hee.
Ze is daadkrachtig en durft het initiatief te nemen en ik heb de indruk dat de andere kandidaten hier geen probleem mee hebben. Ze is niet té aanwezig of té dominant, waardoor ze volgens mij niet snel stemmen gaat krijgen. Het valt af te wachten hoe ze individuele proeven gaat volbrengen, maar ik vermoed dat ze fysiek toch sterk is, gezien haar achtergrond. Verder komt ze ook grappig en relaxed over (vooral dan tijdens de tussenstukjes waar ze voor de camera zit). Tot slot schat ik de kans groot in dat ze de samensmelting gaat halen, tenzij dat er een of andere 'twist' zit aan te komen. Joke en Gene zullen waarschijnlijk niet op haar stemmen en Paul denk ik ook niet.
Zo, nu stop ik met mijn verafgoding, maar dit is het Min Hee-topic voor iets.