Maar waarom zou het nu niet lukken?
Omdat WIDM een winterprogramma is.
Wat moet je doen om het dan WEL te winnen?
In oktober uitzenden.
Als wij in oktober zouden uitzenden hadden we nu al zes ringen gehad. Wij kunnen doen wat we willen, met molloten zijn we te weinig en de gewone kijker is WIDM allang vergeten omdat ze eveneens naar die andere programma's kijken en die zijn recenter.
Die hele ring is bij voorbaat niet een eerlijke meting, omdat het een momentopname is. Zo simpel is het. En dan is de vraag of je zo'n prijs wel moet willen winnen. Persoonlijk vind ik de hele hype er rond een beetje achterlijk (en ja, dat vond ik ook al voor de uitslag!)
Als je het hele
jaar kon stemmen, zou het denk ik anders worden. Waarom kan dat eigenlijk niet?
Eigenlijk best wel raar dat wij het bijna belachelijk vinden als wi niet wint. 'Ja, maar in Wie is de Mol is zoveel aandacht besteed en het is zo goed.' Alsof dat niet voor The Voice of Ali B geldt. Deal with it.
Waarom is het raar dat wij het bijna belachelijk vinden dat een programma met dit jaar 2.000.000 kijkers, dat al 13 seizoenen draait en bovendien altijd al goed bekeken is, en gewoon nog altijd verschrikkelijk goed in mekaar zit, niet wint? Ik vind dat niet raar.
Komt gewoon omdat je maar 1x mocht stemmen, tvoh heeft veel meer kijkers. Wij stemmen hier normaal tenminste een keer of 10 op widm. Dat kon nu niet.
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar 1x stemmen per persoon is simpelweg
eerlijker. Ik vind het goed dat ze dat hebben gedaan. Nu nog zo dat ieder persoon sowieso maar één stem kan uitbrengen, en we hebben tenminste een eerlijke telling. Of Widm dan de meeste stemmen krijgt interesseert me gek genoeg niet zo veel. Ring of geen ring, zolang er nieuwe seizoenen komen ben ik blij.