Ook grappig dat er hier niet gediscussieerd wordt over wie de saboteur dan is .
Mjah, zelf ga ik geen discussie ontlokken wanneer het mij eerlijk gezegd geen fluit kan uitmaken wie de saboteur nu is in dit programma. Je moet toch als kijker ergens aanwijzingen door verkrijgen? Lekker makkelijk om een programma te maken waarbij het voor de kijker pas in de finale duidelijk zal zijn wie de saboteur is. Afvallers gaan niet door deelname aan een eliminatieproef of test/meeste stemmen weg, maar omdat de saboteur dat wil. Dan heb je als kandidaat toch nooit het idee deel te nemen aan een eerlijk spel? Want je kunt alleen winnen als je ala Milouska als dom gansje op stelt die nog niet eens uit koeienletters zou kunnen opmaken wat de naam v/d saboteur is. Dus ik voorspel dat we dom gansje Liza terug zien in de finale. Dat samen met mooijman Manuel, die over en weer elkaar verdenken. Edith zal dan de saboteur in hun midden wel weten te ontmaskeren gok ik zo.
Nee, leuk om te zien wat ze er van gemaakt hebben, want er is wel tijd/aandacht in gestoken. Maar Sabotage is niet mijn ding.
Dat is toch gewoon hetzelfde als in wie is de mol? De saboteur wil opdrachten laten mislukken( deze keer zodat ie zelf geld wint) en wil niet verdacht worden.
Over het elimineren. De saboteur weet niet wie hem verdenkt, dus als jij je verdenkingen niet deelt kan hij je ook niet zomaar elimineren. Dit is een beetje negatief doen om negatief te zijn .
Ja, maar de saboteur heeft het mooi makkelijk. Kan zich keer op keer verdacht laten maken, want het is de saboteur die bepaalt wie exit is. Elke kandidaat die hapt en denkt 'kip ik heb je'
ligt er daarna onherroepelijk uit. Snap je? Het is een omgekeerde eliminatie, niet de kandidaat die het minste op de hoogte is van de identiteit van de saboteur ligt eruit, maar met de meeste kennis over de identiteit van de saboteur. Hoe kan je zo'n spel nu eerlijk winnen dan? Door niks te weten te komen en je gedachten voor je te houden. Nee, dat levert leuke televisie op.
Het is van mijn kant uit niet negatief om het negatief doen. Dat zou het pas zijn als ik niet gekeken had en op voorhand dit zei. Mijn reactie is juist n.a.v. de aflevering en wat ik gezien heb. Ik begrijp best dat iemand dacht 'kom, laat ik BB en weerwolven mixen in 1 spel' Het zou toch moeten gaan om kijkers vast te houden? Welnu, ieder heeft een andere mening, maar ik haak eerder af dan aan de kijkbuis vastgekluisterd te zitten met die ene vraag: wie is de saboteur dan toch? Het komt op mij namelijk best warrig over. (niet het camerawerk of de opdrachten maar het achterliggende format)