Nou inderdaad, hoe bedoel je: geen sportieve verliezer zijn terwijl zij op hun beurt geen diplomatieke houding kunnen aanmeten en perse moeten laten blijken dat ze met de eliminatie in hun nopjes zijn
Wat dat betreft kijk je naar een groep kleuters in een verwenoord
Maar enfin, in de tweede opdracht werd wel duidelijk dat je de saboteur moet zoeken in de groep: Hero, Manuel en Sylvia. Liza en Edith verrieden gewoon zoveel op het end met die puzzel. Sterk staaltje acteren als je dat in hoedanigheid van saboteur kunt!
Trouwens.. viel jullie vorige week ook op dat in de maan een woord stond op het eind? Ik krijg het idee dat ze zo hints in het programma willen stoppen, of voor mij part woorden die de zin vormen: de saboteur is.. [persoon] Het lijkt me leuk als Hero de finale haalt, maar dan denk ik wel dat Manuel voortijdig eruit zal liggen op de een of andere manier. Pactjes hebben namelijk nog nooit gewerkt, niet in WIDM, niet in sabotage. Dan lijkt het mij eerder dat Hero, Liza en Sylvia overblijven. Manuel volgende week eruit voor shock bij Hero èn Liza, Edith die bij niemand toch verdacht is maar zich wel in de kijker speelt getuige de afgelopen aflevering daarna.
Tja, wie van de drie? Ik krijg haast de neiging ook voor Sylvia te kiezen. Doet zich voor als dom blondje/dom gansje ala Milouska, maar saboteert daar wel mee in eigen voordeel. En tegelijkertijd verdenkt echt iedereen haar, dus the ranking is ook zo'n maatstaf waar je van kunt uitgaan dat de top drie verdachten de finale halen. Of in elk geval twee uit de top 3 en een compleet non-verdachte.