ik had weer een erg rare vannacht. Er liepen er ook 2 door elkaar, of ieg dat gevoel had ik. Ik zal ze even apart oomschrijven anders is het niet te volgen
zo misschien nog niet, maar zo ben ik Oh ja DroomOrakel, als je hier betekenissen aan kunt koppelen GRAAG!!
Mocht de uitleg heeeeeeeel raar of heeel persoonlijk zijn, zou je het deze keer dan willen PMen?1) Om de wereld te redden diende er iets supergevaarlijks te gebeuren op zee. Ik weet niet precies wat, maar mensen in/op schepen konden de klus niet klaren. Om toch de wereld te redden
want zo heldhaftig ben ik wel in mijn dromen had ik 2 enorme walvissen getraind die wel bij het gevaarte konden komen. Zo mak en vriendelijk als 2 Harderwijkdolfijntjes lieten ze een apparaat aan het einde van hun staart bevestigen en zwommen ze het gevaarte tegemoet. Ze waren nog maar net weggezwommen of er komt een zwarte rook uit een van de apparaten, gevolgd door een enorme wolk van bloed. Heftig slaande met de staart probeerde de walvis het apparaat te verwijderen, maar het bloed bleef toenemen. De walvis was duidelijk zichtbaar aan het lijden.
Daarna weet ik het niet meer... ik weet vrijwel zeker dat die walvis door mijn gekke plan is overleden. Niet zozeer door een beeld dat ik had, maar meer een voorspelend gevoel.
2) ik lig in bed te slapen (dit hoort dus al bij de droom) en voel dat er iets aan mijn achillespees zit. Eerst lijkt het alsof er iets zit te knagen. Maar het gevoel wordt intenser, èn is duidelijk gericht op een bepaald plekje net boven mijn hiel. Ineens dring tot me door dat er iemand een vierkant stukje (ter plaatse van mijn achillespees) probeert uit te zagen
Ik wil recht gaan zitten om te kijken, maar merk dan dat ik tegen mijn bed wordt aangedrukt door iemand. Eerst beangstigd dit me nog meer, maar om een rare reden, geeft deze persoon me een heel geruststellend gevoel, en voel ik me juist heel veilig. Als of ik ergens voor/tegen beschermd wordt. Had daarbij ook het idee dat die persoon me gewekt had om het zagende gevoel te beleven
Als of ik geholpen werd op tijd wakker te worden, omdat ik anders iets belangrijks gemist had.
Daarna werd ik dus echt wakker, en had nog steeds het gevoel dat ik ergens door gewekt was, en met een reden. Ik heb dus weer een uur wakker gelegen, omdat ik in de veronderstelling was dat er IETS zou gaan gebeuren.
maar dat was natuurlijk niet
wat moet er nou om 3 uur 's nachts voor belangrijks gebeuren.
Nou ik vond het allemaal vreemd. Zeker omdat die 2 dromen enigszins door elkaar liepen.
misschien dat die pijn van die walvis vertaald werd naar de wond in mijn onderbeen??