Oh herinner me ineens dat ik vanochtend nog een droom had die ik moest posten.
Toen was mn geheugen nog verser, maar so be it.
Zat in een ruimte met 3 anderen die ik kende, maar inmiddels geen idee meer heb wie het waren. Ruimte was ongeveer 2 meter hoog, 2.5-3 breed en 3-4m diep. Aan de muren hingen tafels [van ongeveer een halve meter diep], en er stonden 10 of 12 lage krukken aan.
Op ongeveer 1.5 hoogte was rondom een strook raam van ongeveer 30cm hoog, waar goed de aanstormende Aarde te zien was.
Ohja, want het was een cabine die tot voor kort nog in een baan rond de aarde zweefde, maar heimwee had gekregen.
Dat lijkt me duidelijk.
Wij 4 waren hier echt van op de hoogte, want het was een spel. De bedoeling was dat je zo lang mogelijk staande moest blijven. Punt. Echt, hoeveel spelregels heb je nodig?
Dit werd enigszins bemoeilijkt doordat
a) het ding naar beneden stortte, en
b) tijdens deze afdaling at random tafels en stoelen terug in de muur/vloer vouwden, zodat je geen steunpunt had.
Enfin, iets van 100m boven London klapte mijn kruk in, en bij de touchdown verloor ik mijn evenwicht. Ik werd 3de.
Natuurlijk bleek iedereen het te hebben overleefd - want het was volkomen veilig op een aanzienlijke adrenaline-rush na.
Er was nog enige verwarring wat de kosten waren hiervan - maar dit werd overeen gekomen op 20.000 euro per persoon per keer, net voordat ik wakker werd. Gelukkig, anders had ik jullie de prijs niet kunnen vertellen.
Zodoende. Maar dat was ik dus even vergeten te posten vanochtend.