Ohja, ik had dus weer iets waar forummers in voor kwamen.
Het probleem was alleen dat ik na die droom een andere droom had waarin ik de eerste droom aan iemand vertelde. En toen was me al een deel ontschoten.
En toen ik vanochtend wakker werd wist ik alleen nog maar het laatste stuk van de eerste droom
Enfin, we hadden dus weereens een gezellig forummeeting - ditmaal in Paraguay.
Daar waren enorme, tientallen meters hoge, praktisch verticale modderheuvels. Een soort bergketen van modderheuvels.
En blijkbaar waren die er al heel lang, want er was een gammel houten pad op halve hoogte aan opgehangen.
Dat was alleen uitstekend in de ruimtelijke vorm, en niet met betrekking tot kwaliteit.
Dus, aanvontuurlijk als ik ineens was, ging daar overheen rijden met een barrel van een auto.
Het was allemaal zo verrot, dat er ineens een stuk was waar over zo'n 20 meter de weg was weggevallen. En door het gewicht van de auto viel ook met stuk waar ik net over was gekomen naar beneden.
Om het vege lijf te redden besloot ik naar beneden te klimmen, maar omdat het vrijwel verticaal was waren er geen plaatsen om voeten of handen te planten.
Gelukkig was het modder - en niet de uitgeharde soort. Een goede dikke plakkerige drap.
Dus ik stak mijn linkerarm tot voorbij de elleboog in de berg, daarna mn linkerbeen, gevolgd door mn rechterarm.
En zo loszuigend/lostrekkend en weer.. uhm, hoe zeg je dat netjes.. instekend van uitstekende ledematen, klom ik de 25-30 meter naar beneden.
Dus toen was ik gered, en had ik een bad nodig