Ik had vannacht een droom, waarin ik in een programma zat dat leek op flashback
ik moest allemaal opdrachten doen met een groep van ongeveer 16 mensen
we moesten in mijn droom bijvoorbeeld een huis dat midden in een bos stond beschermen tegen ..... (geen idee eigenlijk) en de deelnemers kregen punten voor dingen die ze hadden gedaan in de opdrachten, de opdrachten duurden dus wel 1 a 2 dagen lang en iedereen kan dus veel punten krijgen in zo'n opdracht
Als er nog 6 over waren begon de finale ofzo, of iig een ander onderdeel. Ik had natuurlijk een afspraak met drie anderen om tot die finale te komen (de enige drie die ik zelf ken in reallife, de andere deelnemers waren vaagjes)
Trouwens gingen de punten die je in eerdere uitzendingen kon verdienen mee in de volgende opdracht, maar dan als een percentage
dus de punten die je in een ronde had was het aantal punten dat je had in de huidige opdracht + 20%van de punten die je in eerdere opdrachten verdiende
In mijn droom was de eerste ronde al geweest en de tweede ronde was de opdracht met het huis verdedigen, mijn complotgroepje waren natuurlijk allemaal door
en toen begon de derde ronde, daar ging mijn droom over in een nachtmerrie
we moesten door mijn dorp lopen (daar speelde toevallig alles af, we waren verdeeld in 2 groepen van
en we kregen allemaal kleine opdrachten te doen, vervolgens kwamen we na een aantal opdrachten langs een heel groot gat in de grond omgeven door een muur. Dat gat was gevuld met water en toen ik met mijn groepje daar aan kwam en ik door en we in de grote deuropening stonden en keken naar beneden wat er in dat gat zat, leek het alsof het gat was gevuld tot 1 meter onder de rand, en we dachten dat we de andere groep erin zagen zwemmen.
Toen duwde een gast in mijn groepje van 8 mij in het gat en ik maar wachten op de plons, maar na 5 meter vallen kwam er nog steeds geen water, dus ik helemaal bang zijn dat het gezichtsbedrog was en ik dus in een heel diep gat viel. En toen na 15 meter vallen viel ik idd in het water, maar toen bleken de mensen die we dachten te zien zwemmen, opeens haaien te zijn
en toen schrok ik keihard wakker en was het pas half 8, terwijl ik kon uitslapen
(eigenlijk was de spelshow een combinatie tussen ER en Flashback)