Ik droomde vanmorgen dat ik met Goede Vrijdag thuis was, maar ik was vergeten dat ik in Maastricht gewoon moest werken. Toen kwamen we op het idee dat ik die dag dan maar in een Albert Heijn in Den Helder moest werken, zou vast ook wel goed zijn. Met m'n jas stond ik al bij de deur, toen dat idee toch maar werd afgeblazen. Nouja, dan maar niet werken en tevreden werd ik wakker, tot ik besefte dat ik bijna moest opstaan om wel te gaan werken.
Al snel viel ik weer in slaap en nu zat ik in de Helderse schouwburg met mijn beste vriend naar Hans Teeuwen te kijken (in het echt zou ik daar niet heen gaan, dus Joost mag weten wat mijn droom-ik daar deed). Ik bedacht me plotseling weer dat ik moest werken en fluisterde dat tegen m`n vriend. Toen ik op de trap onderweg naar beneden was, schoot me te binnen dat ik nog in Den Helder was en dus helemaal niet kón werken. Buiten belde ik naar de AH om me af te melden. Tussen deze 2 scènes speelde zich nog een tafereel af met, volgens mij, een kleine hijskraan waarin een man zat die met zijn vrouw zat te bekvechten. Toen ik belde en een bepaalde man aan de lijn kreeg waarvan ik een uitbrander verwachtte, bleek het geen probleem te zijn. Hij meldde me nog wel dat ik nu net niet aan de 400 euro kom, nu ik die dag niet zou werken. Opgelucht liep ik weer naar de schouwburg, waar buiten nu allemaal mensen stonden te roken. Het moest dus pauze zijn, en ja, daar stond ook m'n vriend aan een tafeltje. Helaas werd ik toen weer wakker en moest ik toch m'n bed uit om te gaan werken
En oja, die show van Hans Teeuwen moest dus voor 7 uur 's morgens al begonnen zijn