Had een vrij chaotische uitgebreide droom, dus waarschijnlijk ben ik de helft vergeten.
Begon ter fiets. Er was en bergrit van en grote wielerronde bezig, en blijkbaar reed ik mee, hoewel wat achterin. We gingen echter klimmen, en dat kon ik meestal wel - dus al snel reed ik links en rechts mensen voorbij. Jammer genoeg was de etappe voorbij alvorens ik de top-3 kon achterhalen. Dus ik werd vierde, achter froome, aru, en nog iemand.
Vader kwam me per auto ophalen, en was licht tevreden dat ik het best okay had gedaan - hoewel hij er niet veel van snapte.
In huis wilde ik gaan douchen, maart de volledige badkamer was door broer om onbekende redenen ondergespetterd.
Beneden was er een onbekende niet-onaantrekkelijke jongedame; gemiddelde lengte, slank, kort bruin golvend of krullend haar, knap gezichtje, jaar of 17-18. Het vervolg is nogal wazig in mijn herinnering. Staat me bij dat ze mijn dochter bleek te zijn, wat sowieso qua leeftijd al vraagtekens op zou roepen.. Of heel misschien een zus van mijn broer - maar dan zou ze ook mijn zus zijn, wat me niet bij staat.. Dus dat is nogal onbekend. In elk geval kon ze hier niet blijven, en leek het me het beste dat ze voor het moment bij een stel vrienden van ons ging wonen. Dat bleek toch al het plan.
Daar stopte het, zo ver ik het nog herinner :|