--
Ik vergeet de afgelopen tijd helaas m'n dromen vrijwel geheel.
Afgelopen nacht was het iets met op bezoek gaan bij een soort kluizenaar in een verder-verlaten afgelegen Spaans dorpje. Lag in een kale vallei, waarbij vrijwel alle huizen kleine eenkamer-woningen waren, zonder dak. Daaraan kon je zien dat het in Spanje was.
En verderop in de droom was nog iets met de trein van Maastricht naar Gouda, met het voornaamste plot-element iets met een voedseltrolley.
Maar behalve die halve gegevens heb ik werkelijk geen idee waar ze over gingen. En of het uberhaupt dezelfde droom was.
--
Ik doe wel af en toe aan slaapdronkenschap. Altijd leuk..
Afgelopen nacht, om 1:37, meende ik een kleine ultradunne, maar felle, zaklamp te hebben gekregen - die alleen in je eigen gemeente/plaats werkte.
Alleen terwijl ik het lag te bekijken, liet ik het ding natuurlijk vallen [kijk, dat deel was dan weer felrealistisch]. Maar ondanks rondwoelen/zoeken in bed kon ik het nergens vinden. Typisch.
Dus ik uit bed, beter kijken, nog niets, deken weg.. nee hoor..
Het mooie aan uit bed stappen is dat het iiiieets kan verwakkeren. Dus ik was net helder genoeg om te bepalen dat het waarschijnlijk niet werkelijk was gebeurd [en besides, anders was dat wel een zorg voor de ochtend hoor.] - dus ik ging maar weer slapen.
Dergelijke gevallen gebeuren gelukkig maar zelden - maar is wel de reden dat ik liever niet bovenin een stapelbed slaap