Droomde dat ik in een duikboot zat met een groep onbekende anderen en dat we allemaal de kwaliteit hadden om onder water te ademen. Dit wel na een extensieve training. Waarom we dan toch in een duikboot zaten, weet ik ook niet precies; de duikboot was wel geheel met water gevuld. Op hetzelfde moment dat ik me bedenk hoe bijzonder is dat we dit kunnen, begin ik eraan te twijfelen of ik het wel de hele tijd zal volhouden. Het volgende moment komen we in een grote groep kwallen terecht. Ik begin wat angstig te worden, maar blijf mezelf rationeel toe te spreken dat ik kalm moet blijven. Dan schiet de duikboot middenin de wolk kwallen met een rotvaart naar beneden. - Ik word wakker.
Andere was dat ik op strandvakantie ging naar Berlijn. Lekker een weekend zonnebaden aan zee met twee vrienden. Tot ik ze kwijt raakte en ze op eigen houtje naar huis bleken te zijn vertrokken. Ik zelf besloot vast terug te lopen, over een oude lange muur, en later erin. Daar kwam ik uiteindelijk een kluizenaar tegen die zei dat ik de eerste was die hem gevonden had daar in een ingekapselde kamer in de muur. Raar, want ik zag door een raam gewoon 2 toeristen in een gang verderop lopen. Daar doken plots mijn vrienden weer op, waarvan een besloot de kamer van de kluizenaar compleet te herinrichten. Hij werd in plaats van knus rond nu ook rechthoekig. Volgens mij was de kluizenaar er niet helemaal blij mee, dus we besloten onze reis maar voort te zetten.