Just, ik heb weereens uitgebreid gedroomd - hoewel ik het even kort probeer te houden omdat ik het meeste weer kwijt ben.
#1: elise ging op tournee door Europa, en ik was haar chauffeur.. Een van ons twee was een paarse furby, hoewel diegene wel het eigen gezicht behield. We gingen in zo'n oldschool VW-busje
#2: was met een hoop vrienden ergens een stad in. Alleen had ik met een paar al snel genoeg van de alcohol en muziek, dus gingen we een deur door waar je op een groot projectiescherm kon gamen. Volgens mij oa een racespel en een voetbalspel - hoewel die wellicht tegelijk waren.
.. Deze droom was wat realistischer dan de voorgaande
#3 ik leidde een of ander forumspel met 2 teams van 7 tegen 7, waarbij je een tegenstander moest uitdagen en hoger op een ranking moest staan om te winnen. Volgens mij was ik omkoopbaar.
#4 was een of ander middeleeuws strijdtoneel. Er was een kleine gamecomponent, want iedere kant had een bepaald doel om te winnen.
.. Maar verder was het uitermate bloedig op elkaar inhakken. Daarbij niet geholpen dat de zwaarden vlijmscherp waren, en niemand ook maar enige bepantsering had, noch een poging deed om met het eigen zwaard de tegenstander tegen te houden.
Dus dat waren heel veel gevechten van 3 seconden per stuk.
#5 mn opa bleek een uitgebreide Wikipedia pagina te hebben, die goeddeels ging over dat zijn notitieblokken zo essentieel waren voor de recente geschiedenis van de protestantse kerk.
Tevens daar genoemd was dat hij begin jaren 80 in een vliegtuigongeluk had gezeten waarbij kort voor de landing 2 bommen waren ontploft (27 doden).
Dat wist ik ook niet, dus leek me wel een goede voor wat is waar.
Behalve dat het niet waar is.