Aangezien ik mijn tijd niet meer kan verbeteren, doe ik hierbij mijn strategie uit de doeken.
Sommigen kennen hem al, maar nu dus iedereen.
Ik ging er van tevoren van uit, dat ik het spelletje niet zou winnen. Eigenlijk een verkeerd uitgangspunt, maar voor zover ik beredeneerde: welke toptijd je ook neerzet, er zullen er altijd zijn die die proberen te verbeteren. En je kunt natuurlijk niet alles in de hand hebben.
De bepaling over de tussenstand in de eerste post van Daisy, bracht me op een idee. Ik dacht: als er slechts 1 keer een tussenstand komt, is het wel leuk om ervoor te zorgen dat ik dan de beste tijd heb. Dat is gelukt, al heb ik er meer pogingen voor nodig gehad dan ik dacht. Daisy vertelde er natuurlijk niet bij wanneer die tussenstand zou komen, dan zou iedereen zich daarop kunnen richten, immers.
Ik heb er 7 pogingen voor nodig gehad, ik had er dus nog 3.
Toen dacht ik: als er nou mensen zijn die denken dat de tussenstand voor het einde van het spel nog eens wordt geactualiseerd, dan zou het wel eens kunnen zijn dat mensen zich op die verkeerde toptijd stuk bijten.
Ik weet niet of dat laatste is gebeurd, ik hield alle tijden t/m mijn laatste post, nauwgezet bij, daarna niet meer.
Ik hoopte nog even dat ik vandaag de kans kreeg mijn tijd te verbeteren, maar door de post van vannacht van Pierre was dat onbegonnen werk.
Dat Nieky, en nog een paar mensen, mijn nachtelijke posts irritant vonden: so be it, Daisy had niet verboden om midden in de nacht te posten, en jullie hadden dat ook kunnen doen. Deel van het spelletje, dus. Overigens maakte ik ook gebruik van enkele ongeldige posts van HDD. Dat hebben er meer gedaan, dus.
Dat ik niet heb gewonnen: dat is het spel, maar ik had mijn alternatieve doel al bereikt: 1e staan in de eenmalige tussenstand. Dat ik daar bij de volgende editie niets aan heb (en bij de volgende editie waarschijnlijk ook niet 1e zal staan in de tussenstand), neem ik op de koop toe. Het was leuk om eraan mee te doen, en er kan maar 1 de winnaar zijn, zou Henny Huisman zeggen.