Ik dacht echt dat hij dat grapte.
Nee ik had het echt niet door
in mijn (zo nu blijkt) winnende post gaf ik ook aan dat ik dacht niet te winnen, maar hoopte ik zoals vorig jaar de top 3 te halen met die post.
En ik was op het laatst blij dat Nieky lekker Mollenvanger vragen aan het stellen was, ik hoopte dat MV niet aan de 10 posts-regel dacht. MV, stond je daar nog bij stil?
De winst had me dat niet opgeleverd Wel heel grappig dat MV zijn winst niet door had
Hahaha ik was ik nog wel bezig met het aantal posts ja. Toevallig had ik eerder die dag de post van D*N gezien van 7 uur ochtend. Ik dacht mooi dan ga ik avonds na 7'en nog 1x proberen om mn tijd te verbeteren, zoals ik dat het hele spel deed. Maar toen bedacht ik me opeens: kan dat wel? Dus heb toen mijn aantal posts geteld. Die poging kwam er nooit meer van, want toen kwam Bodejos met zijn verhaal.
Daarna kwam Niek, en ook op hem kon ik nog reageren. Maar in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat dat tactiek van hem was, ik dacht dat hij gewoon een goed bedoelde vraag stelde
Gelukkig had ik dus nog de ruimte om op hem te reageren en daarna had ik toch minder tijd omdat ik ook o.a voor school bezig was en PSV - Napoli keek.
Maar goed dank Swifty, Pierre en alle anderen voor de felicitaties
Trouwens waar is titelverdediger Niuno gebleven?
(die heeft niet meegedaan).