Ik ben momenteel 'Digital Fortress' van Dan Brown aan het lezen. Tot nu toe vind ik het boek heerlijk lezen.
Eigenlijk gebeurt er niet eens zo veel. Vooral veel gepraat en uitleg over codes en het kraken ervan, maar toch vind ik het een dodelijk interessant boek.
In de vakantie gelezen:
* 'The Host' van Stephenie Meyer. Vrij geniaal boek, naar mijn mening. Heel vreemd om het boek vanuit 'iemand' (een ziel; soort ruimtewezen die controle kan nemen over andere wezens, zoals mensen dus) te lezen die nog nooit menselijke emoties gevoeld heeft en daar nu mee geconfronteerd wordt.
* 'Harry Potter & The Order of the Phoenix'. Nog nooit eerder in het Engels gelezen, dus dat was ook wel eens leuk, geien die al jaren in mijn boekenkast lag, haha.
* 'Schaduwschepen' van Tais Teng. In eerste instantie was ik bang dat het weer een typisch 'een groepje jongeren die uiteindelijk helden worden omdat ze de werelden hebben gered'-boek zou worden, maar dat viel mee. Het einde was heel anders dan ik gedacht had, en bovendien kan Teng zulke heerlijke vreemde dingen bedenken; stad van de Levende maskers, een kathedraal van 16 km hoog, een paleis om een mijlenlang schip, met albatrosvleugels als zeilen, etc.