Ik ben om...... en wat heb ik een hoop principes overboord moeten gooien
De e-reader is besteld bij bol.com. Het hoesje heb ik al binnen....
Dat wordt boeken downloaden dus....
Ik denk dat je er nog heel veel plezier aan gaat beleven Dolfie!!!
Ik heb de laatste tijd o.a. gelezen:
De reis van je leven - Lex Harding (een aanrader. Over een vader die met zijn 2 zoons van Alexandrië, Egypte naar het zuidelijkste puntje in Zuid Afrika reist. Erg mooi geschreven, mooie verhalen, mooie stukken over het landschap en de landen!)
Op de trekker naar de Zuidpool - Manon Ossevoort (zij reist van Nederland over Parijs naar de Balkan door Afrika naar de Zuidpool. Een aardig verhaal, maar meer niet. Ik vond het soms nogal vlak geschreven en het eind was in 5 pagina's afgeraffeld. Het laatste stuk Afrika én de Zuidpool krijgen we in het boek eigenlijk niets meer van mee. Jammer!)
Het land van melk en honing - Grace McCleen (Roman over een meisje dat een wereld gebouwd heeft op haar kamer. Zodra ze het daar laat sneeuwen blijkt het buiten ook te gaan sneeuwen en ze beseft dat ze wonderen kan doen. Ik vond het een mooi, ontroerend verhaal.)
Verminkt - Patrick de Bruyne (De thriller zelf, qua schrijfstijl, stelde me een beetje teleur. Maar het verhaal is zo pakkend dat ik het boek niet meer weg wilde leggen. Een gezin wordt overvallen thuis door 2 Polen en zodra ze denken dat de politie eraan komt, duwen ze de 16-jarige dochter in de hete pan met olie die op het fornuis staat. Haar gezin is vreselijk verbrand en ze zal lang moeten revalideren. Haar vader wil de daders te pakken krijgen en stapt naar de pers omdat de politie in zijn ogen niet genoeg doet.... maar dan begint de ellende pas.)