Yep, ze laten zich niet op commando zien. Maar wat ik me dus afvroeg: het Krugerpark heet wel een ''wildpark'', maar is het niet eigenlijk een soort reservaat? Het is op verschillende plaatsen, althans volgens Wikipedia, omheind. En wanneer is een park dus een reservaat, en wanneer een natuurlijk wildgebied?
OT: Ik vind het nogal moedig van het team om naar Zuid-Afrika te gaan. Uiteraard heeft het land laten zien hoe goed ze het WK in 2010 hebben ontvangen, dus het is lang niet overal (super) gevaarlijk. Staat tegenover dat er vooral in de grote steden echt wel plekken zijn waar je je beter niet alleen kunt vertonen. Ik ben er dus nooit geweest, en kan niet uit eigen ervaring praten.
Edit: vergeet wat ik hierboven schreef over The Big Five, ze komen er wel in het wild voor.
En nog ontoppiger: ik ben benieuwd of ze zich, gezien het feit dat het daar in juni winter was, beperkt hebben tot het noordeljke deel van Zuid-Afrika. We hebben immers allemaal kunnen zien hoe ingepakt dat toeschouwers bij het WK op de tribunes zaten in het zuiden, en hoe ontspannen (en luchtig gekleed) ze in het noorden waren.