Ook ik heb een nieuwe glazen bol, en in die bol zie ik dat jij een paar fouten hebt gemaakt.
Ik zal ze voor je verbeteren.
Ik heb een nieuwe glazen bol gekocht en zal hierbij de rest van de expeditie verklappen.
Kamp rood wint volgende week eindelijk de proef en hoeft niet naar de eilandraad. Op de eilandraad wordt Lodewijk -> weggestemt door de tweeling en fatima .
Dit stukje klopt.
Alleen zal Chris ook Tess overhalen om op Lodewijk te stemmen.
Tess zal hier gewillig in meegaan zoals Chris al zei.
Hierdoor komt de rest niet te weten dat er een complot is tussen de tweeling en fatima.
Het lijkt door tess erbij te halen erop dat gwn bijna iedereen samen heeft afgesproken op lodewijk te stemmen.
Het wordt:Lodewijk: 4 stemmen
Tess: 1 stem (want het pokertrio heeft met Lodewijk afgesproken om allemaal op Tess te stemmen.'
Matthias 1 stem (de stem van Peggy)
Nadat Fajah de proef eenvoudig van Zoë (13e) gewonnen heeft. zal ze ook de zwaar gedesillusioneerde Lodewijk (12e) verslaan. Hij zal vol emotie vertellen hoe Fatima hem adviseerde om zijn munten te sparen en net als hen op Tess te gaan stemmen. Hij geeft aan nooit meer poker te zullen kijken/ spelen.
Dit is misschien een tikje overdreven, maar je zal wel ongeveer gelijk hebben.
Zoe verliest het duel inderdaad.
Maar Lodewijk verslaat gelukkig eindelijk Fajah.
Lodewijk hoort bij terugkomst van het pokertrio dat ze het niet persoonlijk hebben bedoelt,
ze vertellen dat hij gevaarlijk was omdat hij 5 munten had en dat hij daarom moest worden weggestemd.
De week daarna verliest zoals gewoonlijk het rode kamp weer. Ruud verliest met 3-2 van Gene en moet duelleren. In het duel klopt hij Fajah door meer risico te nemen en zo verlaat Fajah (11e) eindelijk de expeditie. Bij Ruuds terugkomst in de Mangrove reageert iedereen heel verheugd waar hij niks van wilt weten.
Hier heeft jou bol het wel bijna bij het rechte eind gehad,
Het rode team verliest, maar Gene verliest met 3-2 van Ruud.
Gene zet geen munten in want hij verwacht geen stemmen.
Gene moet naar het duel en verliest dit van Lodewijk.
Het laatste duel voor de samensmelting word gewonnen door team Rood en bij Geel wordt Peggy weggestemt. Zij verliest het duel van Ruud waardoor ook hij nog meegaat in de samensmelting. Peggy (10e)blijft huilend achter.
De laatste proef wint inderdaad team Rood,
Peggy zal worden weggestemd, misschien zelfs unaniem.
Lodewijk zal terugkeren in de expeditie doordat hij Peggy verslaat in het duel.
Peggy blijft inderdaad huilent achter, dat had je erg goed voorspeld.
``Tijdens het samensmeltingsdiner ........ van expeditie Robinson.´´
In dit stukje zitten heel veel fouten,
Er zal niet meteen een samensmeltingsduel komen, maar nog een onverwachtte twist.
Deze zal een beetje lijken op de twist van vorig jaar
waarbij Jochem net won van Kobe waardoor Kobe afviel.
Er zal ook worden gestemd en Matthias zal daarvan in ieder geval een paar stemmen krijgen.
Ze spelers willen namelijk niet de tweeling samen in de samensmelting hebben.
Er zal weer een soort wedstrijd komen waarbij matthias verliest en net voor de samensmelting afvalt.
De voorspellingen van tijdens de samensmelting volgen nog, maar het belooft spannend te worden.