Lieve mede-survivors, organisatoren, en natuurlijk de kijkers. Allereerst bedankt voor alle felicitaties. Ik heb genoten van het spel, was er zeer tevreden mee vanaf Kelapa in de samensmelting te belanden, vond het geweldig en spannend, geweldig spannend dus eigenlijk, om in de finale te belanden en loop nu met mijn hoofd in de wolken dat ik daadwerkelijk de winnaar van survivor 2012 geworden ben
Ik wil iedereen die bij dit spel betrokken was hartelijk bedanken. Niet alleen de mensen die mij in woord en/of daad gesteund hebben, maar ook degenen die tegenspel boden. Juist het onderlinge leedvermaak, de prikkelende opmerkingen en het enorm hoge niveau van de opdrachten en oplossers maakten dat ik mijn constant uitgedaagd voelde en mij niet liet weerhouden door tijdgebrek en een man die niet snapte waar ik nou helemaal mee bezig was.
Niet in de laatste plaats wil ik mijn dank uitspreken naar Addie. Addie, als jij er niet niet geweest was, hadden de zaken wel eens heel anders kunnen lopen!
Nog een woord van troost voor Lukie4: natuurlijk was het ook voor jou leuk geweest om Survivor 2012 te winnen. Maar zeg nouvelle, dat rijtje boven je naam is al zo lang, waardoor al je posts enorm veel plaats innemen. Jij als bewaker van het forum ziet toch zelf ook wel in dat nog een titel erbij niet echt verantwoord is?
Mijn laatste woorden (voor hier en nu dan hè) zijn voor TDietz. TDietz, bedankt dat je zo een goede vriend was. Zonder jou had ik het niet gered.
Ycaris