Dat had ik gedaan maar nu heeft hdd haar weer opgevist, je zou 'm toch!
Ze is zelf aan boord geklommen
't mens volgt me overal.
Dan begint ze weer van "Oh hai HDD'tje! Je had zeker niet door dat ik ook nog op dat ombewoonde eiland zat he? Nee joh, dat kan gebeuren. Ik had ook niet moeten gaan slapen, terwijl jij natuurlijk net midden in de nacht weer verder wilde varen. Maar gelukkig waren er weer een paar dolfijntjes die me naar jouw konden brengen. Ja inderdaad, net als toen je me per ongeluk vergat tijdens het snorkelen in de stille zuidzee. En op de noordpool ja - het is toch verwonderlijk dat die beestjes ook daar komen he? Ik heb nog eens mijn dieren-encyclopedie voor kinderen erbij gepakt, en die meldt er ook heus niets van.
Maar nu zijn we weer fijn samen. Heb je al gekookt? Nou dat vind ik toch fijn! Oh we moeten eerst onze visjes uit die bak grabbelen? Goh wat zwemmen die snel zeg - en wat hebben ze een hoop tandjes! Pierhanjas zeg je? Nou als ze maar lekker smaken zeg ik altijd maar! Trouwens, over vissen met tandjes gesproken - weet je nog eerst dat je eerst allemaal van die grote drukke vissen had gelokt midden op zee - en dat je toen zo onhandig tegen mij aanviel zodat ik in het water plonsde? Die hadden toen een tanden! En ik heb ze goed dichtbij gezien hoor.
Maar trouwens, over andere visjes gesproken. Je hebt eerder in Japan zo'n heel speciaal gerecht gemaakt - en toen bleek later dat je die niet zo goed had schoongemaakt, want alle enorme giftige delen was je vergeten weg te halen! Ja wat een geluk dat ik toen niet zo'n trek in vis had. Nee dat kon je ook niet weten hoor.."
en zo
gaat dat maar door
echt, het is helemaal niet meer leuk om aanbeden te worden door een vrouw die hele kledingkasten vol heeft met bikini's