Zo, dat was even bijlezen zeg
Prachtig verhaal weer D*N
Lukie gefeliciteerd Nu nog even tweede worden in de finale en je hebt je reputatie weer waargemaakt
En is Hillo aan het trainen om een tweede Lukie4 te worden; twee keer achter elkaar tweede in een proef? Kop op jongen, volgende keer beter
Oh ja, ik wilde npg vragen aan D*N of die kleuren van de aura's nog ergens op gebaseerd waren. Ik bedoel: roze begrijp ik nog wel en bruin zou kunnen staan voor de grond waarin een crazy mol zich toch goed thuis voelt. Maar de andere kleuren kan ik even niet plaatsen. Kregen de kandidaten nog een langere omschrijving of ook alleen de kleuren?
Nu ga ik me haasten naar de eilandraad, waar daar schijnt een belangrijke vraag voor me klaar te liggen
Ja dit was de grootste aflevering tot nu toe. Bijna 7000 woorden, en dat maakt deze aflevering groter dan aflevering 1 en 3 bij elkaar
.
Bedankt weer voor het compliment
. Ik had ook nogal veel te vertellen deze keer
.
De aura's heb ik niet heel erg over nagedacht maar de kleuren vond ik zo het beste passen. Geel is een hele vrolijke en positieve kleur die volgens mij past bij het karakter van Ycaris. Roze had ik er in gedaan maar om Ycaris nou roze te geven vond ik iets te duidelijk dus werd het het andere cliché, dus hillo. Bij oranje moest ik denken aan vuur, protest, fanatiek dus dat werd Lukie4. Molcrazy kreeg bruin. Bruin is een beetje een schutkleur en vond ik bij MC passen omdat hij redelijk op de achtergrond bleef de gehele expeditie
. En Jann was dan weer moeilijk en random, dus ik dacht ik geef onze grappenmaker een luchtige kleur lila
.
De kandidaten kregen alleen de kleur te weten
.