Mijn overwinning is nu ruimen dag oud en begint goed in te zinken. Ik geniet van alle felicitaties, maar ook van alle nagesprekken en kiss-and-make-ups.
Verhelderend om Miek's motivatie te lezen. Aandoenlijk maar ook confronterend dat Bjorrn in het begin onzeker werd van hoe wij hem behandelden. Bjorrn, het waren echt maar plagerijtjes voor de lol. Zie het maar als een soort van apenliefde
zoals gezegd heeft D*N het twee jaar geleden ook aardig over zich heen gekregen en zie wat een grote jongen hij er van is geworden
. En je gelooft toch ook niet echt dat ik de hele dag met neusapen en schelpen in de weer ben, toch
Shocking dat er nog veel meer complotten, tegencomplotten, zijcomplotten, reservecomplotten en complotten in de dop waren dan ik voor mogelijk hield. Ik ben er nog meer van overtuigd geraakt dat het een verstandige beslissing is geweest om me niet al teveel in die slangenkuil te begeven. Ik heb overigens nog wel serieus lopen twijfelen om contact op te nemen met Lukie, want dat leek me wel een betrouwbaar persoon
Kortom: ik heb genoten en geniet nog steeds.
Ook nog wel leuk om even te vertellen: toen ik gisteren zag dat ik gewonnen had, liet ik dit natuurlijk meteen weten aan de rest van het gezin. Jongste van vier snapte er ongetwijfeld geen hout van, maar stond wel enthousiast te springen en overlaadde me met kusjes omdat ik gewonnen had. Ik heb geen poging gedaan om uit uit te leggen waarmee dan
En vandaag kreeg ik van manlief zelfs een bloemetje als felicitatie! De hele expeditie zat hij te schamperen dat ie niet begreep waar ik nou helemaal mee bezig was, maar nu vind hij het toch wel erg leuk voor me. Als dat geen ware liefde is