Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik vertrek woensdag naar Rusland tot en met de 28e. Daar heb ik wel gewoon wifi als het goed is, maar ik ben dus wel ietsjes minder bereikbaar!
Ben je er vrijdag nog wel? Want dan kan je nog wel stemmen voor een eventuele eilandraad.
Als het door gaat zit ik voor het werk ook in Brazilië van 25 tot 29 november. Maar da's met de laptop van het werk en internetverbinding op m'n hotel, dus na het werk en het 's avonds verplicht socializen, moet het wel lukken.
Het gaat niet door.
Ik kwam vandaag thuis en ik merkte dat mijn eigen pc om de een of andere reden niet meer wil starten. Vanavond hoop ik dat mijn vader er naar kan kijken en dat het gemaakt kan worden, anders ben ik de komende dagen iets minder bereikbaar. Maar ik zal wel proberen minstens 1 maal per dag het forum nog te checken via iemand anders' pc
Ik heb zojuist de voeding van mijn computer vervangen en alles werkt weer (voorlopig). Waarschijnlijk had de voeding het begeven omdat mijn videokaart eigenlijk te zwaar is, eens kijken hoelang deze voeding uit een oude pc van mijn broer het uithoudt.
meestal doen ze het niet zo meer hoor in andere computers
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
974 gasten en 11 vaste bezoekers