Auteur Topic: De Opdrachten  (gelezen 354262 keer)

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Opdrachten
« Reactie #1680 Gepost op: 13-11-2012, 22:30:33 »
 ::feest::
Ik zit er in!!!!!!!!!!!!!

Ik ben echt superblij en heb zwaar respect voor mijn medekandidaten. Het is echt dankzij mijn voorsprong in punten waardoor ik delen van de opdracht mocht overslaan dat ik nog als derde geeindigd ben. Ik wist echt van de helft van de mensen niet wie ze waren en heb deels maar wat gegokt. Plus dat ik nog wat hulp 'van boven' kreeg  ::schaam::

Het puzzelen kon ik dan weer wel, maar het blijkt wel dat ik tot de oudere generatie behoor, want ik ben blijkbaar als enige ouderwets met schaar en lijm in de weer geweest. En dat maakte het er niet gemakkelijker op. Toch eens proberen hoe dat in paint werkt....

Voor de afvallers: heel veel plezier op Monyet Island  ::confettie:: Hopelijk blijven jullie het spel en de ons kandidaten (kritisch) volgen. Ik vermoed dat er in de eindfase voor jullie nog wel een grotere rol voor is weggelegd dan alleen maar wedstrijdjes spelen wie het bruinst kan bakken en de meeste lekkere hapjes kan verstouwen. Wie weet tot binnenkort en anders verwacht ik jullie nog tegenover me te krijgen als een soort tribunaal  ::joehoe::

Kom Nieky, Bjorrn en Vieffan, op naar Pantai Island!

*Ycaris doet nog snel haar zakje met dropjes mee pakken, die ze de afgelopen tijd op het eiland heeft verzameld. Hoe die daar nu terecht zijn gekomen????*

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
« Reactie #1681 Gepost op: 13-11-2012, 22:35:42 »
jullie moeten nog een opdracht doen hoor ycaris
je hebt nog kans voor de samensmelting af te vallen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1682 Gepost op: 13-11-2012, 22:37:40 »
Ze is waarschijnlijk gestopt met lezen toen ze haar naam zag staan ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1683 Gepost op: 13-11-2012, 22:43:50 »
Complete posts lezen is ook veel te veel werk voor sommigen ;D

::zwaai:: Lukie ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1684 Gepost op: 13-11-2012, 22:44:29 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #1685 Gepost op: 13-11-2012, 22:44:41 »
Nóg een opdracht  ???

Ik zat al op Pantai hoor! En ik zag Bjorrn daar ook al bezig.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #1686 Gepost op: 13-11-2012, 22:45:54 »
Yoyo, ik heb die opdracht gemist, what happened?
...óf niet!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1687 Gepost op: 13-11-2012, 22:46:52 »
iets met een addertje en gras ::). Pantai zit nog niemand op volgens het verhaal nu :P.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #1688 Gepost op: 13-11-2012, 22:49:35 »
Ik ben gewoon gaan zwemmen  ;D

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1689 Gepost op: 13-11-2012, 22:51:09 »
Yoyo, ik heb die opdracht gemist, what happened?

De overgebleven 10 kandidaten spelen de geschiedenisquiz. Ze denken dat ze die in koppels gaan spelen maar eigenlijk spelen ze tegen elkaar, schokker! Miek37 kan de druk niet meer aan en word per boot afgevoerd waardoor Jann een vrijgeleide naar de samensmelting heeft. Ondertussen hebben de bewoners van Kelapa Island hun gemene mentor achter gelaten en zijn gearriveerd op survivor island. Ze doen een drie-delige race met duiken, codes kraken, bewoners herkennen en een kaart in elkaar puzzelen. Nieky kwam als eerste binnen, Bjorrn als tweede, Ycaris als derde en Vieffan puzzelde tot diep in de nacht door om een vierde plek te behalen. Ze hebben alle vier een ticket voor de battle van later. Ibung, Ldhmolletje, lemmyfan en Bassteijns word afscheid van genomen en de vier vertrekken naar Monyet island waar Miek37 zich ook bevind.

And that's what you missed on.... Survivor!

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #1690 Gepost op: 13-11-2012, 22:55:13 »
Ik heb m'n eigen opdracht wel gevolgd hoor ::)
Maar bedankt ::ok::
...óf niet!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1691 Gepost op: 13-11-2012, 22:59:40 »
Ik heb m'n eigen opdracht wel gevolgd hoor ::)
Maar bedankt ::ok::
Geen probleem ;).

Ik dacht als Bjorrn nu met dezelfde vraag komt maar dan over die andere opdracht dan heb ik dat alvast gedaan ::).

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #1692 Gepost op: 13-11-2012, 23:04:27 »
De overgebleven 10 kandidaten spelen de geschiedenisquiz. Ze denken dat ze die in koppels gaan spelen maar eigenlijk spelen ze tegen elkaar, schokker! Miek37 kan de druk niet meer aan en word per boot afgevoerd waardoor Jann een vrijgeleide naar de samensmelting heeft. Ondertussen hebben de bewoners van Kelapa Island hun gemene mentor achter gelaten en zijn gearriveerd op survivor island. Ze doen een drie-delige race met duiken, codes kraken, bewoners herkennen en een kaart in elkaar puzzelen. Nieky kwam als eerste binnen, Bjorrn als tweede, Ycaris als derde en Vieffan puzzelde tot diep in de nacht door om een vierde plek te behalen. Ze hebben alle vier een ticket voor de battle van later. Ibung, Ldhmolletje, lemmyfan en Bassteijns word afscheid van genomen en de vier vertrekken naar Monyet island waar Miek37 zich ook bevind.

Je vergeet te vermelden dat de gemene, boosaardige mentor achter zijn pupillen is aangezwommen, ruim een half uur later dan zij op Survivor Island aankwam, op zijn dooie gemak de code oploste, de tien posters raadde, de kaart in elkaar legde... en alsnog maar nét na winnaar Nieky (die de gehele eerste ronde mocht overslaan en niet alle posters hoefde te raden) als tweede finishte. ::) En dat de meeste andere kandidaten (die vrijwel geen van allen met de code hoefden te beginnen) daarna nog uren aan het ploeteren waren. ::)

En dat die arrogante, lichtelijk megalomane mentor vervolgens door vijf medewerkers moest worden overmeesterd om weer op een boot naar Kelapa te worden gezet. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1693 Gepost op: 13-11-2012, 23:13:56 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #1694 Gepost op: 13-11-2012, 23:19:20 »
Zoiets ja.  ::jaja::

Maar de onuitstaanbare, zelfingenomen mentor vindt ongetwijfeld toch wel weer een manier om terug te keren, omdat hij een soort Raspoetin is. Die werd eerst neergestoken, toen vergiftigd, in elkaar geslagen, met kogels doorzeefd en uiteindelijk in een tapijt gerold en onder het ijs van een bevroren rivier gegooid voordat hij uiteindelijk het loodje legde. >:D

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #1695 Gepost op: 13-11-2012, 23:45:11 »
Complete posts lezen is ook veel te veel werk voor sommigen ;D

::zwaai:: Lukie ::zwaai::
complete ::zwaai::

------------------------------------------------
Zoiets ja.  ::jaja::

Maar de onuitstaanbare, zelfingenomen mentor vindt ongetwijfeld toch wel weer een manier om terug te keren, omdat hij een soort Raspoetin is. Die werd eerst neergestoken, toen vergiftigd, in elkaar geslagen, met kogels doorzeefd en uiteindelijk in een tapijt gerold en onder het ijs van een bevroren rivier gegooid voordat hij uiteindelijk het loodje legde. >:D

ik vraag me dan af wat voor kleur tapijt ::)
« Laatst bewerkt op: 13-11-2012, 23:47:21 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #1696 Gepost op: 14-11-2012, 00:01:52 »

Dank voor deze samenvatting. Nu weet ik tenminste dat ik niet op Kelapa moet blijven rondspoken, maar blijkbaar op Survivor eiland vertoef  ::rofl::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #1697 Gepost op: 14-11-2012, 08:54:50 »
Dank voor deze samenvatting. Nu weet ik tenminste dat ik niet op Kelapa moet blijven rondspoken, maar blijkbaar op Survivor eiland vertoef  ::rofl::

Ycaris is er nog. Ben ik niet de enige sufk*t dus.
Die dropjes hoef je niet te delen met mij hoor. Als die niet in een officieel en gesloten vencozakje zitten hoef ik ze niet.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #1698 Gepost op: 14-11-2012, 12:55:04 »
Ik ben er weer! ::zwaai::
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport