Ik zit er in!!!!!!!!!!!!!
Ik ben echt superblij en heb zwaar respect voor mijn medekandidaten. Het is echt dankzij mijn voorsprong in punten waardoor ik delen van de opdracht mocht overslaan dat ik nog als derde geeindigd ben. Ik wist echt van de helft van de mensen niet wie ze waren en heb deels maar wat gegokt. Plus dat ik nog wat hulp 'van boven' kreeg
Het puzzelen kon ik dan weer wel, maar het blijkt wel dat ik tot de oudere generatie behoor, want ik ben blijkbaar als enige ouderwets met schaar en lijm in de weer geweest. En dat maakte het er niet gemakkelijker op. Toch eens proberen hoe dat in paint werkt....
Voor de afvallers: heel veel plezier op Monyet Island
Hopelijk blijven jullie het spel en de ons kandidaten (kritisch) volgen. Ik vermoed dat er in de eindfase voor jullie nog wel een grotere rol voor is weggelegd dan alleen maar wedstrijdjes spelen wie het bruinst kan bakken en de meeste lekkere hapjes kan verstouwen. Wie weet tot binnenkort en anders verwacht ik jullie nog tegenover me te krijgen als een soort tribunaal
Kom Nieky, Bjorrn en Vieffan, op naar Pantai Island!
*Ycaris doet nog snel haar zakje met dropjes mee pakken, die ze de afgelopen tijd op het eiland heeft verzameld. Hoe die daar nu terecht zijn gekomen?*