Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Is het eigenlijk net als bij stratego dat als de 5 de 1 slaat ipv andersom dat de 5 dan wint?Ibung naar boven/voren
En de uitspraak van de spelleiders luid:Beide teams hebben op het moment van het geposte bord van Niek aangegeven verder te spelen met dat bord en er okay mee te zijn. Dat betekend dat achteraf protest niet aan de orde is.oftewel: Kamp noord wint de proef of jullie moeten nog verder willen spelen. ( maar volgens mij blijft de einduitslag dan hetzelfde).
Is het eigenlijk net als bij stratego dat als de 5 de 1 slaat ipv andersom dat de 5 dan wint?
Werkt net zoals maarschalk-spion. Volgens mij zijn de termen boven/onder nogal verwarrend. Ik zou gewoon naar voren en achteren gebruiken en dat altijd vanuit het oogpunt van de speler die de zet doet zien. .
Volgens mij zijn de termen boven/onder nogal verwarrend. Ik zou gewoon naar voren en achteren gebruiken en dat altijd vanuit het oogpunt van de speler die de zet doet zien. .
Nee Niek en ik snappen het systeem nu volgens mij boven/voor is naar Niek z'n vlag en onder/achter naar de onze!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
740 gasten en 0 vaste bezoekers