Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
heb ik een oscar gewonnen?
Ben je Johnney Depp
Ben je Amerikaans?
Nieky is het met lukie eens
* Lukie4 is het spoor bijster. Na een "ja" antwoord mocht je toch meteen door Ben ik Europeaan?
Ben je Daniel Radcliff ?
Wie ben ik? ( survivor proef)Welkom bij de survivor proef. Jullie gaan het spel wie ben ik? spelen. Alleen gaan jullie nu raden wie ik ben . Ik heb 10 bekende mensen op mijn lijstje. Ze doen van alles en nog wat, van hier en van het buitenland, maar ze zijn ergens van bekend. Jullie mogen door middel van vragen gaan raden wie ik ben. Je mag zoveel vragen stellen als je wilt alleen moeten er wel twee personen tussen zitten ( die ook een vraag stellen of raden wie ik ben). Raden wie ik ben mag je ook altijd doen maar daar geldt hetzelfde voor, 2 mensen er tussen. We spelen het spel voor een verdubbelmunt. Elke persoon die je goed raad krijg je 1 punt voor. Wie op het eind de meeste punten heeft verdient, krijgt de verdubbelmunt. We spelen het spel tot of alle 10 de personen zijn geraden of tot de deadline is verlopen.Ben ik nog iets vergeten?ohwjah ik mag alleen ja of nee antwoorden. Dus probeer je vraag zo te stellen dat er een ja of nee op gegeven kan worden.Deadline: Zondag 16.00
Ben je een Engelsman?
Je moet om en om antwoorden, of het nou ja of nee is dat maakt niet uit.
Je had gezegd dat je bij een 'ja' door mocht, ter stimulatie van infovragen...Ben je Jude Law?
Ben je Rowan Atkinson
dat was toch aangepast vanmorgen, of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
852 gasten en 6 vaste bezoekers