Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Staat in het eerste bericht .Ycaris 17 puntenlemmyfan 12 puntenbjorrn 9 puntenIbung 9 puntenAddie 1 puntde creatieve opdracht komt er nog overheen .
Even een vraagje,zowel Ycaris als Addie hebben niets ingestuurd,zijn ze nu beiden 4de of 5de???
Beiden hebben geen opdracht ingeleverd en krijgen dus geen punten .
En de winnaar krijgt gewoon 5 punten toch?De tweede 3 punten en de derde 2 toch?
Jongens, jongens toch. Ik kwam Addie tegen en ben totaal meegegaan in zijn depressieve stemming. Heb een paar dagen op de rotsen zitten simmen ende depressieven. Maar nu ben ik er weer! Zoals jullie hierboven kunnen horen heeft dit papegaaitje alleen wel zijn eten opgegeten, maar niks met het drinken gedaan. Geen punten voor mij dus dit keer. Of ik moet alsnog mijn drankje van gepureerde papegaai in vergeetmenietjessap kunnen insturen? Een paar (op)kikkertjes er bovenop. Mmmm, lekker Ik heb de rest van de topics nog niet doorgenomen, maar ik vermoed dat mijn depressieve afwezigheid ook niet veel goeds voor mijn popularitiet heeft gedaan en dat maakt dat het speelveld waarschijnlijk een stuk vlakker is geworden Ik ben klaar om de strijd weer aan te gaan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
973 gasten en 13 vaste bezoekers