Auteur Topic: Kelapa Island  (gelezen 106532 keer)

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kelapa Island
« Reactie #320 Gepost op: 19-10-2012, 23:23:31 »
dan gooit ze die zo uit haar vliegtuigje ::rofl::
::rofl:: kleine moeite  ;D
...maar soms even niet :)

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 20-10-2012, 00:02:34 »
 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::dans:: ::feest:: ::cheerleader:: ::feest:: ::cheerleader:: ::feest::
Joepie!!!!!!!!!!!!!
Ik ben superblij met zowel mijn overwinning bij de evenwichtsbalk als bij de crea-opdracht. Ik was echt bang dat het gebrek aan focus me zou nekken bij de evenwichtsproef en vreesde een beetje dat het feit dat ik nog geen tijd had gehad voor een toeliching bij mijn bord een minpunt zou opleveren.
Maar nu ben ik klaar met neusapen dresseren en kan ik me volledig overgeven aan het ritme van het eiland. Wellicht zelfs voor zeer lange tijd ....... :-\\

Maar goed, nu nog even wat toelichting. Gelukkig was het al opgevallen dat het gehele eiland een weegschaal is, wat toch een mooi symbool voor afvallen is. Lemmyfan heeft dat al in extreme mate gedaan zoals je kunt zien. Ergens las ik dat Bjorrn (sorry dat ik je naam verkeerd op je handdoek heb geschreven ::sorry::) nog altijd 100 kg weegt, dus voor hem gaat dit niet op. Hij stelt zich meer op als de clown van het gezelschap en is dus ook zo geportretteerd. Ze liggen gezellig met zijn tweeën bij elkaar en hebben het duidelijk heel gezellig samen. Echter: het eiland is ze nog niet zo vriendelijk gezind; er liggen gemene vijandelijke vissen op ze te loeren.
Ycaris ( ik dus) daarentegen is helemaal 1 met de natuur.dit komt natuurlijk door haar eerdere verblijf op een eiland, maar ook doordat ze de eerste bewoner van afvallerseiland was en niet inde laatste plaats door haar leeftijd. Ze is wat meer in harmonie met zichzelf en haar omgeving. De zeepaardjes en neusapen aanbidden haar, de schatten van het eiland staan tot haar beschikking en zelfs heeft haar lijf zich aangepast aan al het water om haar heen: ze is een zeemeermin geworden. Uiteraard alleen wanneer het van pas komt. Laat de waterproeven maar komen!

Verder liggen er nog wat spullen die van pas komen bij het overleven, zoals een bijl en wat eten.
Wat ik wel erg jammer vond, was dat ik tussen het speelgoed van mijn kinderen geen nijlpaarden heb kunnen ontdekken. Dat had het plaatje afgemaakt. Gelukkig heb ik de neiging kunnen weerstaan om ze om vier uur 's nachts wakker te maken om te helpen zoeken weerstaan  ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 20-10-2012, 00:09:34 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #322 Gepost op: 20-10-2012, 00:07:53 »
 ::rofl:: Geweldig, nijlpaarden ::rofl::. Goed gedaan Ycaris ;). Volgende opdracht komt waarschijnlijk morgen na de eilandraad.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 20-10-2012, 09:47:39 »
Jammer dat ik achter lig, maar ik ga erg mijn best doen bij de komende opdrachten!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

• Forumlid
  • I am a man who walks alone...
« Reactie #324 Gepost op: 20-10-2012, 13:50:38 »
Haha,nog niet gezegd ;

Gefeliciteerd Ycaris met beide overwinsten!!!
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 20-10-2012, 16:23:56 »
Ja gefeliciteerd  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #326 Gepost op: 20-10-2012, 19:14:24 »
Welkom Ibung op Kelapa Island

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 20-10-2012, 19:28:13 »
 ::hug:: welkom Ibung   ::hug::  Wat is er gebeurd meissie? Of moet ik wachten tot ik de afleveringen op tv zie? Nee hoor, ik koop de regie wel weer een keer om zodat ik kan zien wat zich allemaal heeft plaatsgevonden. Heb je zelf een idee of mensen je gewoon zat waren ,je als de zwakste zagen , of dat er een complot liep?

Anyway, tof dat je hier nu bent. Hebben we de broekies tegen de oude wijven  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #328 Gepost op: 20-10-2012, 19:39:20 »
Creatieve opdracht 2:' Zeg het met muziek'

Jullie gaan een boodschap sturen naar een andere survivor. ( maakt niet uit wie). Een muzikale boodschap. Gebruik hierbij muziek en motiveer je keuze. Doe dit zo origineel mogelijk.

Punten:
Winnaar: 4 punten
2de: 2 punten
3de: 1 punt
4de: geen punten

Deadline: Donderdag 25-10 20.00
« Laatst bewerkt op: 20-10-2012, 19:44:28 door D*N »

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 20-10-2012, 19:43:05 »
Superleuke, maar ook lastige opdracht! Een boodschap voor de spelleiding geldt zeker niet? Dan had ik wel wat geweten, maar nu....... Er schiet me nog niets te binnen.
Deadline?

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #330 Gepost op: 20-10-2012, 19:45:09 »
Hoi, wat een warm welkom. Leuk ycaris om je na jaren weer eens te treffen..
Waar zijn de jonkies?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #331 Gepost op: 20-10-2012, 19:45:36 »
oeps, ik wist dat ik iets was vergeten :P.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #332 Gepost op: 20-10-2012, 19:50:36 »
Simpele opdracht, gewoon liefdeslied naar mij :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 20-10-2012, 20:02:44 »
Lijkt me een goed plan. Bjorrn zorg jij daar even voor? Dan denk ik nog even na over iets wat meer uit mijn hart komt ;D

Offline lemmyfan396

• Forumlid
  • I am a man who walks alone...
« Reactie #334 Gepost op: 20-10-2012, 21:26:19 »
Ik snap het niet echt,moet je de muziek zelf maken??

En dag Ibung!
Welkom!!!
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #335 Gepost op: 20-10-2012, 21:32:08 »
 ::rofl:: Nee. Wacht ik doe er eentje voor, die post ik straks ;).

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #336 Gepost op: 20-10-2012, 21:32:53 »
Ode aan mij??
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #337 Gepost op: 20-10-2012, 21:49:39 »
Voorbeeld:

Heeei sexy lady ::wenkbrauw::. Iedereen weet dat Ibung sexy is. Ze ging in Gangnam style richting Kelapa Island. Maar geen zorgen, troost je. Ik weet zeker dat er ergens op het eiland nog een geest van een koebeest rondzwerft die ook weet wat gangnam style is ::wenkbrauw::.

Ibung kan er zelf ook wat van:

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #338 Gepost op: 20-10-2012, 22:48:40 »
4 punten voor D*N!
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #339 Gepost op: 20-10-2012, 22:52:10 »
4 punten voor D*N!
::bravo::

oh en Ibung heeft deze ode te danken aan dat ik haar de afgelopen tijd een beetje heb geplaagd ::hug::. Ik had natuurlijk ook het liedje van de Russische oma's van het songfestival kunnen nemen maar dat leek me weer iets teveel van het goeie ::jaja::.