*Sorry voor het kleine plaatje*
Mijn inzending voor de cocktailmaakoefeningopdracht :
Ik zat op het strand,en dacht wat ik zou maken,toen er opeens een kokosnoot op mijn hoofd viel...
Ik raapte hem op,en dacht,hier kan ik iets mee doen!
Maar kokosdrankjes zijn zo onorigineel,dus pakte ik mijn machete,en sneed hem doormidden.
Ik gaf het sap aan Bjorrn voor zijn kokossmaak,maar moest nu zelf wat vruchten hebben.
En daar zag ik het,een bananenboom waar ik maar liefst enkele banaantjes van nam,natuurlijk.
Ik pelde ze,en maalke ze tot moes met een handig apparaatje gemaakt van kokosnoten ( je neemt een grotekoksnoot,snijd die doormidden en legt de banaan erin,terwijle je met een niet doormidden gesneden kleinere kokosnoot ik de banaan tot moes breek.)
Als je lang doordoet,begint het echt vloeibaar te worden,dus heb eigenlijk een soort vloeibare banaan ofzoiets,dit doe je in het kokosschaaltje,en met de andere helft erop schud je ermee,niet enkel dat,je neemt ook een klein beetje kokosmelk,dat je erbij doet,en weer schudden.
Tesamen met wat vanille van een vanillestruik/boom/plant dat ik zeer toevallig op het eiland zag groeien,heb je een heerlijke BanaSwifty Nu tijdelijk verkrijgbaar voor slechts 1 stem in de populariteitspoll!Hier heb ik lang over nagedacht,dus ik hoop op geen 5de plaats.
Ik wens jullie allen veel succes!!!!
Ik koos deze naam voor haar omdat ze verjaard is/was/zal verjaren,gefeliciteerd Swifty!!!