Even de inzendingen op een rijtje:
- De BanaSwifty van Lemmyfan: banaan, kokosmelk en vanille, geserveerd in een kokosnoot.
- Ibung: rijstwijn, met rijst, suikerriet, water en durian, geserveerd in een gebruikte en ongewassen peniskoker.
- De Kelapa AppleJuice Cocktail van Bjornn: appel/ananassap geserveerd in een ananas, of appel/kokosnoot, geserveerd in een kokosnoot.
Geen inzendingen van Ycaris en Addie en dus geen punten.
Op de derde plaats, met 2 punten:
Bjornn!
Je drankje was heerlijk (vooral de ananasvariant). Maar een drankje met slechts twee ingrediënten is te simpel om deze opdracht te kunnen winnen. Daarvoor had het toch wat origineler moeten zijn.
Op de tweede plaats, met 3 punten:
Ibung!
Jouw drankje was juist wel heel origineel. Daarom eindig je boven Bjornn.
Maar GADVERDAMME wat was het smerig! Het spijt me zeer, maar zo'n ranzig drankje heb ik nog nooit geproefd. Als een durian al niet smerig genoeg is, dan is een ongewassen peniskoker dat wel. Daarnaast drink ik ook geen alcohol.
Dat verklaart dus meteen mijn afwezigheid van de afgelopen dagen: ik heb het grootste deel van de tijd met ernstige maagkrampen in de jungle doorgebracht. Gelukkig heeft het volgende drankje me er weer bovenop geholpen.
Op de eerste plaats, met 5 punten:
Lemmyfan.
Minder origineel wellicht dan het drankje van Ibung, maar in ieder geval was dit gewoon lekker! En een mooi eerbetoon aan kandidaat en voormalig presentatrice Swifty! Gefeliciteerd met deze overwinning, na een paar povere prestaties in eerdere rondes.