Hallo allemaal
Dat was het dan op Kelapa. Ik zal ons eiland missen
Beetje jammer dat KD de fik al heeft gestoken in onze hut, want ik had er nog wat persoonlijke spulletjes liggen, zoals mijn neusapentrainingsfluitje en een zelfgemaakte ketting die ik aan KD wilde geven als dank voor zijn mentorschap. Helaas pindakaas KD, daar kun je dus naar (neusapen)fluiten
Ik zie dat Nieky in zijn korte tijd hier op het eiland een flinke sprint heeft gemaakt
Goed gedaan Nieky
Het ziet er naar uit dat je toch nog één van de kanshebbers bent voor de samensmelting. Daar heb je vast zin in, want ik gok dat je met een aantal mensen nog een appeltje te schillen hebt
Maar ja, degenen die hier al die tijd op het eiland hebben gezeten willen natuurlijk ook wel eens meedoen in het centrum van het spel, dus het zal een harde strijd worden.
Ik had trouwens niet verwacht tweede te worden bij de laatste opdracht. Die van Nieky was sowieso grandioos (ook al snapte ik hem in eerste instantie écht niet; dat was geen tactische fileeropmerking van mij, Lukie) en ik had verwacht dat Bjornn ook boven mij zou eindigen. Die was gewoon zo schattig
. Of vinden jongens in de puberleeftijd het niet leuk als je hun werk als schattig beooordeelt
Ik vind wel dat je de zinnetje die je eronder had geplaatst eigenlijk op de poster zelf had moeten zetten Bjorrn, dan was ie nog beter geweest.
Dus stem Bjorrn!
Of stem niet
Ook nog even een reactie op de poster van Vieffan. Vieffan, er hebben een paar mensen op je gestemd (ik dacht evenveel als op mij: 4) Ga je nu je naam veranderen in die vier namen achter elkaar en dan het woordje fan erachter? Had leuk geweest als er 10 mensen op je gestemd hadden
Of verwachten je eigenlijk maar 1 stem