Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Beste eilandgenoten, dat was mijn laatste bijdrage: jullie kunnen nu gaan strijden om een plaats bij de samensmelting. Ik ben benieuwd wat D*N en Schulz voor jullie in petto hebben. Ik wens jullie allemaal veel succes. Ik hoop in ieder geval dat jullie allemaal goed hebben nagedacht over de te volgen tactiek, zodat je er niet direct na de samensmelting weer uitligt. Mochten jullie nog tactische vragen hebben, stel me die dan (bijv. per PM) voordat er straks een bootje komt om me op te halen.Ik hoop dat de uiteindelijke winnaar van Kelapa komt, zodat ik de eer heb gehad een tijd met de winnaar op een eiland door te brengen!
okeej we kunnen hem iets later doen 20.30?
Misschien ga ik me daardoor wel extra zorgen maken
*leest even bijNiek gewonnen? Die poster sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Geef mij de zwoele lippen van Ycaris maar
KD bedankt et merci!!! Ik hoop dat we een waardig opvolger voor jou kunnen afleveren!
Ehm, is er al een proef bezig? Heb ik iets gemist? Ik moet nu nog een kind op bed leggen en dan heeft survivor weer mijn volle aandacht
Ik moet nu nog een kind op bed leggen en dan heeft survivor weer mijn volle aandacht
hij bedoelt de geschiedenisquiz voor de andere deelnemers, wees gerust
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
833 gasten en 8 vaste bezoekers