Opdracht 14: 'Kelapa the game'Welkom Kelapa bewoners,
We gaan hier strijden voor het terug keren in het spel. Dit zal niet makkelijk zijn. Jullie gaan een race doen, een drie-delige race! Hier komt de uitleg:
Deel 1: Kraak de codeDe kandidaten zitten vast aan een ketting in zee. Ze moeten duiken naar het slot en de code kraken om los te komen. Daarna zwemmen ze naar het strand.
Deel 2: Ken de bewonersOp het strand aangekomen zijn er tien posters. Elke poster hoort bij een voormalig bewoner van Kelapa. Maak de goede combi zo snel mogelijk en denk aan het verhaal.
Deel 3: De kaartNa de goede combinaties gemaakt te hebben rent de kandidaat de jungle in om bij een platform een kaart in elkaar te puzzelen met de puzzelstukjes. Wanneer de kaart goed is haal je de gouden munt die eronder ligt weg en druk je op de knop. De gouden munt is het startbewijs.
De punten:
De hoeveelheid punten zorgen voor een voorsprong in de race. Hier is een overzicht:
Bassteijns: Bij het begin beginnen
Ldhmolletje: Bij begin met een halve code
Vieffan: Begint bij deel 2
Ibung: begint bij deel 2 met 9 posters
Nieky: begint bij deel 2 met 8 posters
Bjorrn: begint bij deel 2 met 7 posters
Lemmyfan: begint bij deel 2 met 6 posters
Ycaris: is de winnaar van de opdrachten en begint dus bij deel 2 met slechts 4 posters.
Ldhmolletje en Bassteijns mogen pas verder nadat ze de code hebben.
Voor deel 2 geld: Elk half uur mag je gokken. Daarna zal je te horen krijgen of je hem goed hebt of niet. Hoe meer pogingen, hoe meer tijd het kost.
Bij deel 3 moeten jullie de kaart in elkaar puzzelen. Die ontvang je via de pm wanneer je deel 2 af hebt.
De gouden munt is het startbewijs voor de battle. Hoeveel er naar die battle gaan ga ik nog niet verklappen!
Veel succes:
Deel 1:
Deel 2:
Via pm krijg je welke je moet
.