Bericht van de verliezer :-)
Hmmm...... voor mij nog steeds een verrassende ontknoping. Steeds weer schiet de volgende tekst door mijn hoofd: Had ik nou maar ........
Maar goed, dat is achteraf praten. Ondanks alles was ik redelijk overtuigd van Juultjuh, totdat Juultjuh eruit vloog ondanks dat ik in die week (begin oktober, dus vrijwel aan het eind) GEEN lijstje had ingeleverd. En toen ik de volgende ronde (die ronde waarin EIDM afviel) ook nog overleefde omdat ik vlak voor de deadline alsnog een lijstje inleverde sloeg de twijfel hier toe. Geen lijstje inleveren en overleven. Mijn Mol eruit en overleven. Ik wist het niet meer. Alle afleveringen weer doorgelezen, 3 mollenstreken voor Mollenvanger gevonden, geen voor Daisy en 1 voor Maapie en 1 voor mezelf. Zou het dan toch Mollenvanger zijn ? Maar Daisy zat al zo lang op Mollenvanger en Mollenvanger zat op Daisy (die voor mij echt uitgesloten was). Tsja ... wat doe je dan ? Twijfel, twijfel, twijfel.
Ik had beter moeten weten natuurlijk. Hoe kon Mollenvanger overleven als hij al zo lang op Daisy zat die het voor mij niet was ? Echter, ik fixeerde me op mezelf en vroeg me constant af waarom ik er in deze fase nog inzat. Het kon bijna niet anders dan dat ikzelf de Mol was aangezien je er als Mol niet uit kon vliegen. Daarbij had ik mezelf de eerste aflevering als Mol 'herkend' dus dat had me veel punten opgeleverd. De overtuiging groeide hier dat ik het zelf wel moest zijn. Ook werd er nergens gerept over het feit dat ik geen lijstje had ingeleverd dus ik dacht dat dat een goed bewaard geheim was. Niets was minder waar :-)
Avonden overleg met Ville volgden. Op wie zetten we in ? Mollenvanger waar Daisy voor gaat ? Niet handig, we zijn te laat, Daisy heeft meer punten dus dan verlies ik het geheid. Is het toch Daisy en waarom hebben we dat niet gezien dan ? Wat doet Mollenvanger er nog in als hij voor Daisy gaat ? Helaas de verkeerde conclusie getrokken.
Als een wanhoopsoffensief dus voor mezelf gekozen en Mollenvanger op 2 .... grrr ! Ik denk niet dat dat me nog gered had in de finale alhoewel ik Mollenvanger meestal als een goede middenmoter noteerde.
Alle mensen die meegewerkt hebben aan CMC3: Een groot compliment ! Goed gedaan ! Ik heb er veel plezier aan beleefd om mee te spelen en zal toekomstige CMC's natuurlijk goed in de gaten blijven houden. Het ontbreekt me aan tijd om een actieve rol te spelen. Misschien nog een keer als kandidaat maar tijdens de volgende CMC hoop ik te bevallen van ons 2e kindje. Geen handig moment om mee te doen aan een CMC omdat ik denk dat mijn aandacht op dat moment niet uitgaat naar de computer.
Nogmaals, hartelijk gefeliciteerd Daisy !
Lampje