Ik, als kandi zal hier ook mijn persoonlijke mening over geven.
Dit bericht van Intikker vind ik een beetje raar, het is zijn mening en over zoiets moet je goed met je team overleggen. Ook ben ik het met Annuh eens dat je niet zomaar een aflevering in elkaar moet flansen, terwijl je iets anders heb afgesproken
Datum: 20 september 2003
Reden: CMC III, de stand van zaken.
Goedeavond,
Helaas moet ik jullie teleurstellen. Ik denk zelf dat de aflevering in ieder geval niet vandaag online zal komen. Annuh is wel te bereiken, maar weet zelf (zegt ze) dat ze niet weet hoe alles er voor staat. Chriz heb ik ge-pm-d, gemailed etc. etc. en hetzelfde geldt voor Daan. Van hun heb ik echter geen reactie gekregen. Aangezien ik vrees voor de continuiteit van CMC III, en er blijkbaar niet valt te communiceren met de overige crewleden, denk ik aan twee dingen. Het 1e is dat ik zelf een aflevering in elkaar ga flansen en morgen nog online zet. Het tweede zou zijn dat ik uit de organisatie van CMC zou stappen. Ik schaam me werkelijk voor dit team en deze organisatie. Echter, omdat CMC naar mijn mening vooral voor de kandidaten gemaakt wordt, vraag ik ook jullie mening. Wat denken jullie wat het beste is voor CMC? Reageren kan in de bar. Alvast bedankt.
Sorry voor het ongemak,
Met vriendelijke groet,
Sjors / Intikker
Ik vind het persoonlijk niet zo verschrikkelijk dat de aflevering nog niet online staat, maar wat ik wel prettig zou vinden is dat als Daan, of iemand anders weet dat hij/zij het niet red om de aflevering op zaterdag online te krijgen, zou kunnen zeggen dat de aflevering op zondag of op een ander tijdstip online staat, zodat je zekerheid hebt, want nu is het zo dat er een hoop kandi's zijn die zoiets hebben van ja, ik ben vandaag nou al 10 keer online geweest om te kijken of CMC al online staat. Als je weet dat het een dag later komt vind ik het persoonlijk een stuk minder erg dat de aflevering nog niet online is.
Ook vind ik het niet leuk dat Chriz andere initiatieven afkeurt, omdat ze tussendoor gestopt worden, of dat er niet aan de beloftes wordt voldaan, en dat er net zoiets gebeurd met CMC. Misschien kan Chriz er nu niet zoveel aan doen, omdat Daan de aflevering schrijft, maar toch.
Dit is mijn mening, ik weet niet hoe de rest er over denkt, en ik hoop dat de aflevering zo snel mogelijk online komt.
Ik als deelnemer heb nog nooit zo vaak op een dag gekeken of er al wat nieuws te melden was. Jullie houden het spannend. Wel lief dat er al gemeld is wie de aflevering gaat verlaten. Jammer Avron, hopelijk komt het niet omdat je je lijstje niet hebt ingeleverd. Dat is altijd jammer als een kandidaat op die manier moet vertrekken.
Helaas is dat wel zo, Avron heeft zijn lijstje niet ingeleverd. Kijk maar in het topic Avron is de derde afvaller.
Ik ben het met Lampje eens, en ik vind het heel erg jammer dat alle afvallers tot nu toe, afgevallen zijn vanwege het niet inleveren van lijstjes. Ik vind dan dat je dan niet mee moet doen.
Ik heb ook de hele dag door gekeken of er wat nieuws te melden was, en elke keer als het ruitje weer rood was, werd ik weer teleurgesteld doordat de aflevering er nog niet was.