Tja ik had al een vermoeden dat dit zou gebeuren, gezien de commentaren en hoe er normaal gesproken door dit soort netwerken gereageerd wordt op tegenvallende kijkcijfers.
Ik vind het wel erg jammer en ook wel irritant dat ze dit min of meer zelf over zich hebben afgeroepen door alle vaagheid omtrent wanneer het nou uitgezonden werd en alle verschuivingen en veranderingen nadien. Los daarvan denk ik dat één aflevering met een goede opbouw en flink wat actie en spanning aan het einde vele malen beter is dan dat in drie gehakte. Ze zijn in het begin al teveel mensen daardoor verloren - dit 'reality format' past gewoon niet bij het concept van de Mol.
Nou ja ik hoop dat ze de afleveringen tot één sterke aflevering per week snijden en dan op hoop van zegen dat ze niet cancellen. Ze hebben het geloof ik al naar een later tijdstip verplaatst sws.
Kennelijk is er een economisch belang van een product dat geplugd wordt in de serie waardoor ze waarschijnlijk toch de hele serie gaan uitzenden... hopelijk.
Maar alles bij elkaar heel jammer dat ze het zo dom hebben aangepakt qua marketing en uitzending/edit etc, dat had echt veel beter gekund. Nu vrees ik dat ze de Mol voorgoed op de planken terugzetten.