Ik moest erg lachen om een paar zogenaamde molacties.
Je neemt het iets te letterlijk ben ik bang. Ik heb gewoon gekeken naar wat de rol van Kees was in de opdrachten en of ie ja of te nee gemold zou kunnen hebben, en ja je kunt er bij geen een opdracht vanuitgaan dat hij echt niet gemold heeft. Er is namelijk geen enkele opdracht waarin hij onomstotelijk vastgelegd op camera individueel geld verdient.
Dropping: Aangezien je in een Keestunnel zit ga je ervanuit dat hij geen dichte enveloppen heeft ingeleverd.
Ik ga er niet vanuit, ik zeg alleen dat je van deze opdracht niet kan zeggen dat hij niet molt.
Bungeejump: Niemand verkoopt zn vrijstelling, er was echt geen geld verdiend hoor.
Maar wat moet je dan doen als mol? Dit was zijn opdracht omdat hij al wist dat er geld verdiend zou kunnen worden door mensen mét een vrijstelling.
Laseropdracht: Zijn molactie volgens jou was ''hopen dat de opdracht mislukt''
Fout, zijn molactie hier was tijd rekken (wat ik ook zei, maar jij even voor de volledigheid weglaat
)
Minedump: Dit is gewoon een gok van jou
Dit is geen gok dit is gewoon een theorie. Jij zegt dat hij niet echt molt, maar is dat geen gok dan? Is net zo goed een gok als dat het van mij is.
en wat als de envelop die hij leeggehaald heeft door een kandidaat binnengehaald zou worden en zou blijken dat ie leeg was?
Ik zeg niet dat hij een envelop LEEGhaalt. Hij zou juist daarom in enveloppen met veel geld er ongemerkt ook veel uit kunnen halen omdat er dan toch nog wat overblijft (stel envelop met inhoud 1000 euro, Kees haalt er 500 uit tijdens dat hij in het veld is, komt met 500 euro terug, niemand die wat ziet)
Springopdracht: het voor jokers gaan zou ik ook doen hoor, als ik kandidaat was.
Vond het sowieso gek dat niet iedereen dit deed.
Wat je zegt: niet iedereen deed dit. Kees molt hier dus ook. En ja als kandidaat zou ik het ook doen, maar dit is de enige manier om te mollen bij deze opdracht.
Safariopdracht: de kandidaten afleiden door te zeggen zie ik daar nou niks
Dit had zoveel verschil gemaakt voor het slagen van de opdracht.
Ik ben blij dat je het toegeeft: dit had inderdaad veel verschil gemaakt voor de opdracht. Wie weet zag Kees een leeuw in de verte maar zegt hij snel dat ie (aan de andere kant) iets ziet.
Kortom: Je hebt totaal niet ontkracht dat dit mollenacties kunnen zijn.