Tja, dan is het dus
toch Kees.
Mijn "lightman" punten tegen Paulien zijn gewoon te sterk!! Kees daarentegen heb ik op basis van mijn methode nooit uit kunnen sluiten, geen lijstje, lees mijn berichten er maar op na.
Ik had inderdaad serieuze twijfel over hem, maar dat bleef een kwestie van interpretatie. Met name zijn irritatie na de kampvuuropdracht, waar hij ook een oprechte emotie van woede had, vond (vind) ik nogal vreemd voor een Mol na een perfect gelukte opdracht. Maar goed... in het moment, wellicht omdat Zarayda door blijft gaan en hem nog een verwijt maakt, ook niet helemaal uit te sluiten natuurlijk. Kees zit dan kennelijk ook op een manier in zijn rol als Mol, die ik mij niet voor kan stellen. Erg knap gespeeld, zoveel geef ik toe.
Jammer is dat hij toch, in de opdrachten, wel de logische Mol van het seizoen is. Met de argumenten die de Kees-tunnelaars daarover maakten, ben ik het nooit oneens geweest. Het zal ook een deel van mijn antipathie tegen hem als Mol verklaren, samen met de te snelle enorme populariteit voor hem.
Maar goed, zoals gezegd, Kees de Mol laat mijn "lightman" methode intact. Daar doe ik het dan maar mee...