Ik ga eens strepen: Ewout en Joep zijn weg. Janine verlaat helaas volgende week het spel. Zijn er nog 7 gegadigden over. Carolien heeft me iets te veel geld binnengehaald op het moment dat ze de ideale omstandigheden had om te mollen. Blijven er nog 6 mensen over:
Kees: subtiele mol, iedereen mag m wel op zich, waardoor die mooie rookgordijnen op kan hangen.
Tania: heeft ook wat vreemde acties op haar naam staan
Daniel: Vind ik zo'n typische fanatieke kandidaat
Tim: Ligt me net iets te veel de nadruk op dat hij de mol is
Paulien: Is alleen maar verdachter geworden, met eenvoudige molacties: laserspel snel eruit, af laten schieten en sleutelpositie bij het taalspel. Want ja taal is echt haar ding toch?
Zarayda: 50% kandidaat 50% mol, kan ik nog niet echt hoogte van krijgen
Van deze 6 zijn er dan als ik naar mijn analyse kijk nog 3,5 kandidaat over die de mol kunnen zijn:
Kees, Paulien, Tania en Zarayda. Overigens grappig dat die eerste 3 worden genoemd als mogelijke finalisten volgens de afvallerstheorie. Dan denk ik nog even aan de bungeeopdracht, een mol doet vaak aan alle opdrachten mee. Kees was een van de weinigen die de sprong aandurfde.
Voorlopig is Kees mijn hoofdverdachte, gevolgd door Paulien. Tania staat gedeelde 3e met Zarayda.